Advies gevraagd over standalone DVD speler

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Ja, ik weet het hier zijn meerdere threads over geweest.
Maar toch: mijn handen jeuken om de volgende DVD speler te kopen, de Pioneer DV-626D.
Te bewonderen op http://www.pioneer-eur.com/products/home/dv-5en.htm
zijn er nog voors of tegens te bedenken voor deze keus?
Hij wordt natuurlijk regiovrij.

Het mooiste zou het natuurlijk zijn als iemand die hem thuis heeft staan mij hem van harte kan aanbevelen :)

Verwijderd

Geleend van HomeTheaterForum:
Pioneer DV-626D - Purchased a little over a month ago for $450. I love it. Great picture and sound. I don't like the remote. For a mid-level player I expected better. Plays CD-Rs also. Definitely recommended and I'd
buy Pioneer again.

Of ga zelf naar de 'poll' over DVD kijken dat nu loopt.

Verwijderd

Trouwens je zit verkeerd.
Je moet niet vreemd kijken als het weg is.

Hier kan je zien hoe het hoort.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Volgens mij kan deze dvd speler niet eens mp3 afspelen. Of vind je dat niet erg Lecram.
Of heb ik het nu mis, zie het nergens bij de specificaties staan.

Verwijderd

Bram zover ik weet is alleen de yamakawa 713/715 instaat om mp3's af te spelen. (niet eens met shuffle mogelijkheid btw :( )

Lecram:
Persoonlijk zou ik voor de DVL919E gaan (ik heb 70+ laserdiscs die ik wel wil blijven gebruiken) maar zowieso een dvd player met ac3 optie. Kweet niet of die pioneer dat heeft, maar mijn complete home a/v center bestaat uit pioneer en na dik 10 jaar ervaring met hun spullen heb ik nog nooit problemen gehad. Dat kan ik van sommige andere merken niet zeggen.

M

Checked de url, dts en ac3 als de prijs goed is wat belet je dan om hem te halen ? zwart, rechthoekig en 42cm breed. Meer kan ik me niet wensen :P