Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Pics gezocht: superbike casemods

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek pics van casemods die gepaint/gemodificeerd zijn met als thema superbike.

Heeft iemand al een mod gezien waarbij de case bv. gespoten werd in kleuren van een Yamaha R1, Kawa ZXR, Ducati 996, ... ? Waarop dan het merklogo stond?

Op Google is het heel omslachtig om erna te zoeken. Heb al tientallen casegallery's afgeschuimd maar niets gevonden.

Herinner je zo'n dergelijke casemod? Post hier dan de link aub :)

De reden waarom ik dit zoek: na maanden zoeken heb ik eindelijk mijn componenten gevonden om aan zo'n mod te beginnen. Ik heb analoge meters, LCD display, sleutelcontact en een paar rode verfbussen 8)

Maar alles is nog vaag hoe ik dit alles moet uitwerken, vandaar dat ik inspiratie wil opdoen in bestaande mods.

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-11 16:25
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 10:35:
Ik zoek pics van casemods die gepaint/gemodificeerd zijn met als thema superbike.

Heeft iemand al een mod gezien waarbij de case bv. gespoten werd in kleuren van een Yamaha R1, Kawa ZXR, Ducati 996, ... ? Waarop dan het merklogo stond?

Op Google is het heel omslachtig om erna te zoeken. Heb al tientallen casegallery's afgeschuimd maar niets gevonden.

Herinner je zo'n dergelijke casemod? Post hier dan de link aub :)

De reden waarom ik dit zoek: na maanden zoeken heb ik eindelijk mijn componenten gevonden om aan zo'n mod te beginnen. Ik heb analoge meters, LCD display, sleutelcontact en een paar rode verfbussen 8)

Maar alles is nog vaag hoe ik dit alles moet uitwerken, vandaar dat ik inspiratie wil opdoen in bestaande mods.
je zegt het verkeerd, je wilt juist weten wat je niet moet doen, om origineel te blijven en een ander niet na te apen :)

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• MDKlapwijk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:27

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

Stel de vraag ook eens op het www.motor-forum.nl misschien dat je daar een wat grotere doelgroep aanspreekt...

Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

* Demo is casemod en superbike liefhebber.. Ik heb al heel wat case galleries gezien en ik kan me niet herinneren dat er een superbike-mod tussen zat. Maareh, analoge tellers in een superbike-mod bouwen is eigenlijk een beetje scheef he, ze zijn juist bezig om die dashboards steeds meer digitaal uit te voeren :P Het logo van Honda lijkt me overigens wel erg mooi als case window :) Maar aan je avatar te zien hou je meer van Stukgati Ducati ;)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

timdeh schreef op 24 maart 2004 @ 10:35:
[bla bla bla.....]

je kunt ook naar een motorshop gaan en stickers kopen van je favo moter die er op plakken en de kast in de juiste kleuren spuiten.... KLAAR

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

De Ducati-dealer heeft iig Ducati-stickers in alle soorten en maten :)
* Demo komt regelmatig bij Ducati Zaltbommel en die heeft ze van 2 bij 8 cm tot 10 bij 40 ofzo :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Ik heb eigelijk ook nog nooit een Casemod gezien als superbike.

Maar zoals al genoemd is kun je best wat leuks maken, zeker als je met de dremel aan de gang gaat en wat verf erop, stickers en nog wat andere dingen. Misschien wel spiegels :9

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 00:46:
Ik heb eigelijk ook nog nooit een Casemod gezien als superbike.
["Demoniac" zei] Ik heb al heel wat case galleries gezien en ik kan me niet herinneren dat er een superbike-mod tussen zat.
nou zoals je hoort van anderen hebben veel mensen nog geen superbike mods gezien!
ik ook niet... misschien ooit een 2fast2furious mod ofzow... maar verder ben ik nooit gekomen...

je wordt dus echt origineel als je mod af is ;) en dat is wat de meestal de bedoeling is... dus wees een pionier en als je ballen heb ga je gewoon met eigen opgemaakte ideen NU in je kast zagen :D

heb je zelf al iddeeen opgedaan?
zojah, deel die dan met ons... dan kunnen we daarop een reactie geven

[ Voor 33% gewijzigd door Mx-KAEY op 25-03-2004 08:06 ]

-- Mx-Generætion --

• idioteque
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

idioteque

Citius, Altius, Fortius

Het enigste wat in mij op kom is een nieuwspost op CJ wat iets met een motor te maken heeft. Het is geen superbikemod maar misschien heb je er iets aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.outoftheboxcomputers.com/images/shared/product-main.jpg
http://www.outoftheboxcom...tegory_Code=01_Think_Tank

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:16
Die is wel heel erg gaaf. En dan natuurlijk voor de TS een tank van Ducati en je barebone (als je die al hebt) in dezelfde kleur meespuiten.

Verwijderd

is gelijk je hele idee van barebone verpest :/ hijs nu echt lomp groot

Verwijderd

Topicstarter
Die tank vind ik wel orgineel, mooi maar is niet echt mijn smaak.

Ik dacht eerder aan mijn Chieftec DA-01B:
- front rooster uitdremelen en zwarte radiator in de plaats zetten zoals te zien hier:
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/The_Y/born2oc/spuiten/opendeur1.jpg

Stel jezelf een Chieftec Dragon in de plaats voor; kleur iets mooier rood:
Afbeeldingslocatie: http://www.ducati.com/docs_eng/photogalleries2/749R_04/images/f01.jpg
Het deurtje zal gespoten worden zoals het vooraanzicht v/d bike: rood, 2 zwarte verticale lijnen.

- de 6x 5,25" fronts vervangen door een plaat met carbon look: via een klever erover.

- Een Coolermaster Musketeer: de 3 analoge meters eruit halen en mooi in de plaat verwerken, wat meer verspreid (in een boog?)

- Er zal een H20 kit erin komen:
Water rood gekleurd, PSU zwart gemeshed, ... Kortom: doe je de kast open, moet je zo'n gevoel krijgen alsof je de binnenkant bekijkt van de motor.

- Nog een stickerset erop: zijkanten voorzien van het Ducati logo:
Afbeeldingslocatie: http://www.marcomoto.nl/images/002045_large.jpg

Ik vind het een leuk idee, heb bijna alle onderdelen. Maar toch: twijfel alom. Daarom tips/bevestiging/raad/... gevraagd hoe ik het beter of niet zou doen.

Indien alle onderdelen op tijd aankomen, zal ik over 2 weken een CiP starten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 09:33 ]

Pagina: 1