[iTunes] zoeken naar nummers zonder account ?

Pagina: 1
Acties:

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-08 19:36

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
Hey Tweaks ,

ik heb ff gezocht op google en de Got-search maar heb nix concreets kunnen vinden .
Ik heb en redelijk simpele vraag . Ik ben zat allemaal virussen en irritante dingen via kazaa binnen te krijgen dus ik wilde maar eens een overstap wagen naar iTunes van apple .

Alleen heb ik een beetje apart muzieksmaak en ik weet dus niet zeker of mijn smaak wel genoeg terugkomt in de grote bibliotheek van iTunes .

Dus nu is mijn vraag , kan ik kijken in de grote lijst van muziekanten of er toevallig mijn muziek bij staat , zonder dat ik nu een account moet creeren ?

Ik wil namelijk geen aanmeldingsprocedure ondergaan als er voor mij maar 2 interessante liedjes opstaan .

p.s. : smaak = Children of Bodom , Dimmu Borgir (en alikes)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

Installeer gewoon iTunes ?
Je kan zonder account rondkijken. Maar, je kan niet bestellen (!) omdat dat in europa nog niet grelegd is. Dat komt wel dit jaar - zegt men.

Het kan trouwens wel als je iemand in de states kent :)

Beide artiesten vind ik trouwens niet terug in de iTMS.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Kvn

Nou wil ik niet zeuren, maar cd's van dimmu en CoB zijn zo duur niet. Koop ze gewoon zo joh ;)

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
Slayerized schreef op 24 maart 2004 @ 13:23:
Nou wil ik niet zeuren, maar cd's van dimmu en CoB zijn zo duur niet. Koop ze gewoon zo joh ;)
Zeurpiet ;) :P

Ik wilde juist de losse nummers omdat ik dan niet steeds van iedere artiest waarvan ik 2 nummers goed vind ook meteen 2 cd's moet kopen .

Maar zoals chem al zei , hij kon geen CoB en Dimmu vinden , dus ik vermoed dat het tot noch toe slechts een plek is om online de gehele britney-catalogus te beluisteren .

En dat zoek ik nu net niet . Heeft iemand hiervoor nog een alternatief ? Een andere muziek-dienst voor Metal-muziek ?

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
*schopje *

Echt niemand een id voor een muziekdienst die WEL veel metal die niet commercieel is in de aanbieding heeft ?