| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Met JavaScript, geen idee. Met PHP/ASP e.d. moet het wel lukken op de manier die je hierboven aangeeft.
nee, want ik wil straks dat op basis van de screen.width de hoogte van een div wordt geset
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Verwijderd
Hmm, je kan een tag niet zomaar in een tag zetten dan raakt je browser in de war joh....whitehouse schreef op 24 maart 2004 @ 09:53:
iets doe ik hier fout, maar weet niet hoe ik een javascript in een div-style krijg..
<div id="Layer1" style="position:relative; width:744px; <script language='javascript'>document.writeln('height:50px;'); </script> z-index:1; overflow: auto; border:1px black">
zou iemand mij kunnen vertellen of het uberhaupt kan wat ik wil ?
zo zou het moeten : <div id="layer1" name="layer1" style="position:relative; width:744px;" javascript="document.writeln('height:50px');return false">
groetjes,
Galo
Verwijderd
dat lijkt me ook niet he,
hang een functie aan de onload van je body, waarin je die layer aanspreekt
zoek maar eens een beetje op onload, getElementById en dynamisch style aanpassen (bijvoorbeeld op www.w3schools.com of hier op GoT)
hang een functie aan de onload van je body, waarin je die layer aanspreekt
zoek maar eens een beetje op onload, getElementById en dynamisch style aanpassen (bijvoorbeeld op www.w3schools.com of hier op GoT)
je kunt de hele DIV code met een document.write schrijven, en er dan een variabele tussenin lijmen:
document.write("<div id='Layer1' style='position:relative; width:744px; height:" + hoogtevariabele + "px); z-index:1; overflow: auto; border:1px black'>");
zoiets...
document.write("<div id='Layer1' style='position:relative; width:744px; height:" + hoogtevariabele + "px); z-index:1; overflow: auto; border:1px black'>");
zoiets...
[ Voor 12% gewijzigd door whitey-d op 24-03-2004 10:03 ]
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()