Toon posts:

volstaat deze videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier nieuwe Dell-etjes binnen gehad en
we kwamen erachter (in tegenstelling van wat de verkoper zei) dat,
de hardware niet win98 compatible was! :(
Heel naar want de (speciale) progs die we draaien, lopen alleen op win98.
Nu heef Dell me wat low profile spulletjes aangeboden,
en mijn vraag is:
"Komen we hier nog aardig mee weg?"

het gaat om:

-FA311 10/100 Base-T PCI / PC2000 Network Card [29,- euro]
-FA311 / FA312 Low Profile Bracket [15,-euro ]
-NVIDIA Geforce2 MX400 32MB DDR met VGA AGP
(Low Profile met bracket voor SFF) [98,-euro]

Verwijderd

in vergelijking met wat?

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Tsja lijkt me niet echt goedkoop, ik zou zeggen check de pricewatch even...

System Specs

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-08 20:52
Jezus, dat is ongelofelijk duur... een netwerkkaartje kost zo'n € 11,- en een soortgelijk videokaartje heb je al voor € 40,-!.
Tsja, dat is dan weer een nadeel van Dell.... zolang je een kant-en-klare PC koopt daar, is het goed, maar je moet geen uitbreidingen ofzo gaan doen..

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Wat ga je ermee doen?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

ik neem aan dat "Nu heef Dell me wat low profile spulletjes aangeboden" je bedoelt dat je het krijgt? aangezien je door de verkoper verkeerd ben voorgelicht toch?

en die videokaart of die geschikt is voor jullie hangt natuurlijk af van wat jullie met de pc's gaan doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 09:38 ]

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:47

OgWok

U.N.C.L.E.

Nou, dat gaat lekker. Systemen kopen die W98 compatible moeten zijn en er dan achter komen dat ze dat niet zijn.

Testfase maar overgeslagen? En nu ga jij het probleem dat ontstaan is door de leverancier oplossen; niet verstandig. En er komt geen eind aan.

Maar laat ik eens raden: je hebt nergens een garantie op papier staan dat de systemen W98 compatible zijn, dus nu zit je met de gebakken peren?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-08 20:52
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat de Dell onderdelen niet draaien onder Windows 98. Zo exotisch zijn de Dell onderdelen toch niet?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zou eerst vragen om al die spullen 1x te krijgen, als zijnde van service / test, zodat je zelf kan testen of het werkt, en of het goed werkt uiteraard...

Beetje goede (zakelijke) leverancier doet dat wel, Dell denk ik ook wel, als je die spullen bij Dell besteld had.

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 24-03-2004 09:50 ]

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 19:01

Madrox

Oh, Pharaoh!

Canard schreef op 24 maart 2004 @ 09:43:
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat de Dell onderdelen niet draaien onder Windows 98. Zo exotisch zijn de Dell onderdelen toch niet?
niet exotisch, wel vaak gestripte onderdelen die door 3d-party leveranciers gelevert worden. De drivers voor deze "gestripte" kaarten moeten daarvoor speciaal aangepast worden. Tja, en als dan de 3D-party leverancier failliet gaat of de ondersteuning staakt zijn de rapen gaar.

Btw, niet alleen Dell doet dat; Gateway heeft er ook een handje van en er zullen er wel meer zijn.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Pagina: 1