Toon posts:

Error met Grabit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mede Tweakers,

Graag jullie vakkundige hulp bij het volgende. Als ik dingen wil downloaden van de Newsserver met Grabit (Supernews via Demon) komt het geregeld voor dat het programma vastloopt. De 2 threads (die onderin lopen zitten dan vast en er staat iets in de trant van: Error while downloading article *&$$%#^&*#$@ (en nog een stel van dat soort tekens).

Het is zo echt waardeloos om een een reeks bestanden binnen te halen als het programma om de haverklap (schitterende uitdrukking :) ) vastloopt...

Iemand een geniale oplossing?

Verwijderd

ik heb/had een zelfde soort probleem.

Ik heb Grabit zo'n 1,5 jaar bijna dagelijks gebruikt en het werkte perfect. Echter sinds kort als ik het op wil starten freezed me computer als het ware en wordt alles super traag. Heb het al gedelete en opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet, probleem bleef bestaan.

Ben daarom overgegaan op newsbin Pro en die werkt wel goed en zeer stabiel.

Verwijderd

waarschijnlijk missen er dan parts van de desbetreffende files op je newsserver

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 08:43 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Overstappen op een ander programma is natuurlijk een optie. Op zich werkte Grabit prima voor wat ik er mee wilde...
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 08:42:
waarschijnlijk missen er dan parts van de desbetreffende files op je newsserver
Is er een instelling binnen Grabit die kan voorkomen dat in zo'n geval de download van de batch niet vastloopt, maar dat ie gewoon het volgende bestand in de rij pakt?