Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een dvd-rom drive die zeer goede prestaties neerzet bij het lezen van dvd-video schijfjes. Ikzelf heb een Pioneer 120s. Ik gebruik Nero dvd-speed bij het bepalen van de snelheid. Ik kan een screenshot plaatsen als je dat wilt. Bij de leestest begint deze drive met 3.95 speed en eindigd deze met 9.46 speed. Dit is op zich niet slecht maar kan mijn dvd-brander niet bijhouden (6 en 8 speed) bij "on the fly" kopieren. Bestaan er dvd-rom drives die een hogere startsnelheid hebben of is dit zo'n beetje de max die er te halen valt?
Ik heb uren reviews gelezen en forums doorspit maar kan geen antwoord hierop vinden. Ook heb ik geen goede review sites kunnen vinden die regelmatig dvd-rom drives testen. Diegene die dat wel eens doen hebben oude reviews en dus niet meer relevant.
Post anders zelf je start en eind snelheid bij een test met Nero dvd-speed met een dvd-video schijfje. Ik ben benieuwd.
Ik heb uren reviews gelezen en forums doorspit maar kan geen antwoord hierop vinden. Ook heb ik geen goede review sites kunnen vinden die regelmatig dvd-rom drives testen. Diegene die dat wel eens doen hebben oude reviews en dus niet meer relevant.
Post anders zelf je start en eind snelheid bij een test met Nero dvd-speed met een dvd-video schijfje. Ik ben benieuwd.
May the force be with you