Winroute Firewall, 100% CPU / Dx9SDK

Pagina: 1
Acties:

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 11:50
Heb nu een vaag probleem zeg. Winroute Firewall hier op de server draait perfect, op één ding na. Als ik de DirectX 9 SDK wil downloaden van de Microsoft site, blijft de download op 99% hangen. Winroute Firewall op de server flipt helemaal, hij geeft 100% cpu load en ik kan Winroute ook niet weer uitzetten of zo, moet de server resetten. Internetten is op de andere clients dan ook niet meer mogelijk (nou ja, met 100 bytes per seconde ongeveer). Dit gebeurd ook allemaal pas als de download op de client op 99% staat. Heel vaag. Heb dit verder niet bij andere bestanden van waar dan ook die ik download.

Herkent iemand hier iets van? Wil de Dx9SDK graag effe downen, dus... ;)

(Mocht iemand de Dx9SDK hebben en de Mosquito example naar me toe willen mailen dan mag dat ook altijd natuurlijk :D)

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

YellowCube

Wait...what?

misschien een idee.
Download je de file direct op de server of werk je op 1 van de clients?

Als je op een client een bestand download en aangeeft dat het bestand op een netwerklocatie (bijv. op de server) opgeslagen moet worden, zal het bestand eerst naar een tijdelijk locatie op het werkstation gekopierd worden en daarna verplaatst worden naar de netwerklocatie. Dit zie ik meestal op 99% van de download gebeuren.
Wellicht dat je firewall om deze reden flipt.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• BoomSmurf
YellowCube schreef op 24 maart 2004 @ 08:16:
misschien een idee.
Download je de file direct op de server of werk je op 1 van de clients?

Als je op een client een bestand download en aangeeft dat het bestand op een netwerklocatie (bijv. op de server) opgeslagen moet worden, zal het bestand eerst naar een tijdelijk locatie op het werkstation gekopierd worden en daarna verplaatst worden naar de netwerklocatie. Dit zie ik meestal op 99% van de download gebeuren.
Wellicht dat je firewall om deze reden flipt.
Nee ik sla hem gewoon op mn C: schijf op. Het bizarre is dat ik wel het .Net SDK en de DDK kan downloaden, die beiden net zo groot of groter zijn dan de DX9SDK, en van dezelfde site komen. Wat is er zo bijzonder aan dat ene bestand dat ie alles crasht ?

Gelukkig heb ik het bestand nu via eMule ook al binnen, maar het blijft een beetje een vaag verhaal natuurlijk.

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:37

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

BoomSmurf schreef op 24 maart 2004 @ 14:53:
[...]

Nee ik sla hem gewoon op mn C: schijf op.
Ja, maar is dat op de server met WinRoute of op één van de clients?

... en oranje! :P

• BoomSmurf
iNSaNe-oNe schreef op 24 maart 2004 @ 14:57:
[...]

Ja, maar is dat op de server met WinRoute of op één van de clients?
Client natuurlijk :-) Wat moet ik met een SDK op me server