[3D Rijsimulator] Spel stuk?

Pagina: 1
Acties:

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-02 12:26

mmniet

De beetje weter

Topicstarter
Nu een nieuwe post, maar met specs enzo, sry even vergeten 8)7

Ik heb een AMD 1600+, nVidia Gforce4, 512mb en nooit eerder problemen gehad met andere spellen. Ik heb de laatste updates op het gebied van drivers en DirectX.

Ik heb een "spel" en die heet 3d Rijsimulator, heel grappig lijkt me dat en de recenties zijn hier en daar ook lovend, echter nu gooi ik het spel in mijn drive en krijg ik de volgende melding als ik wil installeren:

M:\install.exe
C:\PROGRA~1\Symantec\S32EVNT1.DLL. De DLL-initialisatie van een
installeerbaar virtueel stuurprogramma is mislukt. Kies Sluiten om de toepassing
af te sluiten

Dit is heel apart, want dit heb ik nog nooit eerder gekregen als melding, ik heb gezocht maar kon niet vinden wat het probleem was, misschien kan iemand me helpen?

Symantec was mijn voormalige firewall, maar die heb ik vervangen door McAffee Firewall.

Wie weet raad?

It's me Mario

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Sluit al je programma's en virusscanner en probeer het nog eens. Bij de meestes installatie wordt altijd aangeraden om deze te sluiten. Als de cdrom stuk zou zijn zou je een error moeten krijgen in de trent van "Cyclische redudantie op het medium in M"

[ Voor 32% gewijzigd door Midnightimpact op 24-03-2004 01:39 ]

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-02 12:26

mmniet

De beetje weter

Topicstarter
Midnightimpact schreef op 24 maart 2004 @ 01:38:
Sluit al je programma's en virusscanner en probeer het nog eens. Bij de meestes installatie wordt altijd aangeraden om deze te sluiten. Als de cdrom stuk zou zijn zou je een error moeten krijgen in de trent van "Cyclische redudantie op het medium in M"
helpt niet, kan het misschien niet komen doordat norton personall firewall er niet goed afgehaald is, zou ik dan gewoon de reg-keys uit het register kunnen halen? of zeg ik nu iets heel raars?

It's me Mario