Athlon XP 2500+ mobile 1,86ghz 266Mhz FSB, 0,13m,1,45v,512kb

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 18:49

TheWizzard

Everything we R will never die

Topicstarter
Hoi Iedereen,

Als eerste, sorry admins maar ik heb ff een hele snelle vraag en ik heb momenteel helaas niet de tijd om te zoeken, dit i.v.m. het nemen van cruciale beslissingen op dit moment. Excuus daarvoor.

Ik heb een vraag. Ik zou deze cpu: Athlon XP 2500+ mobile 1,86ghz 266Mhz FSB, 0,13m, 1,45v, 512Kb, willen bestellen. Het is dus een low voltage barton cpu die standaard unlockt is. Deze mobile xp past toch gewoon in een normaal socket a mobo zoals de DFI Lanparty NFII Ultra (met nforce 2 ultra 400 chipset)?

En admins? Dit topic mag uiteraard dicht zodra mijn vraag goed beantwoord is, maar liever niet meteen, omdat ik dus geen tijd heb om van de search gebruik te maken; normaal zou ik dit uiteraard gedaan hebben.

Alvast bedankt.

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:29
Zoeken is sneller dan het wachten op een antwoord! (Slap excuus dus).
Zie [rml][ OC] Barton mobile overclock resultaten[/rml]

Verwijderd

Maar ja, t past ;) zeker weten. Ik heb er ook één besteld btw.

http://inkoopactie.net/ia/p41d2b51 Kijk daar ook es, een hele inkoopactie voor die mobiles ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 00:27 ]

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 18:49

TheWizzard

Everything we R will never die

Topicstarter
mja dat weet ik dus maar ik moet voor morgen nog, voor morgenvroeg bedoel ik een compleet systeem samenstellen voor een critische werkplek en ik ben dus bezig om componenten bij elkaar te zoeken bij ons in de buurt. Vandaar dat ik geen tijd heb om te searchen :( (anders had ik dit niet gevraagd en had ik zelf wel gezocht)

@Airhead: hee vet...weet je dit zeker? waar haal je de bevestiging vandaan als ik mag vragen>?

[ Voor 15% gewijzigd door TheWizzard op 24-03-2004 00:28 ]

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

TheWizzard schreef op 24 maart 2004 @ 00:27:
mja dat weet ik dus maar ik moet voor morgen nog, voor morgenvroeg bedoel ik een compleet systeem samenstellen voor een critische werkplek en ik ben dus bezig om componenten bij elkaar te zoeken bij ons in de buurt. Vandaar dat ik geen tijd heb om te searchen :( (anders had ik dit niet gevraagd en had ik zelf wel gezocht)

@Airhead: hee vet...weet je dit zeker? waar haal je de bevestiging vandaan als ik mag vragen>?
Omdat het al gedaan is, zie maar in dat draadje ;)

Maar waarom zou je voor een kritische werkplek zelf een pc samenstellen en op basis van die specs :?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

je werkplek zijn ze critisch wat prijs betreft of wat hardware betreft :)

kvind dat ze je wel een amd64 mogen geven zo duur zijn ze ook al niet meer :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Laat dit de laatste keer dat je een dergelijk excuus gebruikt. Hier op GoT wordt niemand voorgetrokken.

Zoekertje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.