niet bekend mee
ik heb thuis gratis cola
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 15:23 ]
Verwijderd
MuhahahahVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 19:56:
Ja hallo, doe's niet. Daar heb ik (heee, hoe kan dat) geen rechten.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 20:30 ]
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier
l.d._ schreef op 01 juni 2004 @ 20:21:
Gaan er ook nog lady's mee want die van mij wil zeker niet alleen zijn tussen zo stel .....
Wat ik al aan uitleg heb gegeven dat Erkens toch wel normaal is en er ook naar alle waarschijnlijkheid normaal uitziet![]()
* aReaRe werd geroepenErkens schreef op 24 mei 2004 @ 23:37:
[...]
telefoon![]()
maar als het goed is heeft riemer mijn nummer nog, toch?
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
It wasn't mel.d._ schreef op 01 juni 2004 @ 20:21:
Gaan er ook nog lady's mee want die van mij wil zeker niet alleen zijn tussen zo stel .....
Wat ik al aan uitleg heb gegeven dat Erkens toch wel normaal is en er ook naar alle waarschijnlijkheid normaal uitziet![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 15:34 ]
meen je dat serieus? en dan willen jullie dat ik kom
Verwijderd
ok, meetingpoint is dus de MyCom vestiging? (geen idee waar dat isVerwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 17:08:
Je kan 's middags natuurlijk nog even bij MyCom langslopen.. maar na 17:00 houdt dat ook op
We kunnen vragen of die eetschuur een WiFi-verbinding kan neerleggen
ik vind dat dit topic al meer dan genoeg aandacht heeft gekregen
Verwijderd
Ik denk dat ik en vriendin gewoon even het OV pakken anders wordt het te laat eerdat we op Utrecht CS zijn, zo kunnen we direct naar het station Arnhem fietsenleon1 schreef op 02 juni 2004 @ 20:53:
g33rt & *** ik kan jullie wel oppikken in Arnhem ik ga toch met de auto, we kunnen dan ook iets langer blijven. Is voor jullie Arnhem presinkhaaf een geschikte opstap plaats, dan hoef ik niet door heel arnhem heen te rijden ik kom via dieren..
[ Voor 9% gewijzigd door aReaRe op 05-06-2004 01:06 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
Principiëel tegenVerwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 09:17:
[...]
Tegen zes uur een kroeg induiken, tussen de oranje fans gaan zitten en voetbal gaan kijken
[...]
^^ with Erkens
Het mail adres uit je profiel werkt niet, wil je mij even mailen? Dan krijg je de detail mail net zoals de rest gisteren.
als de meute het wilt dan gaan ze maar zonder mij naar dat voetbal kijken, althans, dat leek mij niet de bedoeling van een meeting om naar een tv te turen naar een paar "volwassen" mannetjes die voor miljoenen achter een balletje aanrennenKorakal schreef op 05 juni 2004 @ 11:03:
[...]
Principiëel tegen
[...]
^^ with Erkens
maar als de meute het wil kan er over gedacht worden... so be it
Verwijderd
Och ik ben totaal geen voetbal freak, als je vraagt waaruit het NL elftal bestaat dan is mijn antwoord:Erkens schreef op 05 juni 2004 @ 14:29:
[...]
als de meute het wilt dan gaan ze maar zonder mij naar dat voetbal kijken, althans, dat leek mij niet de bedoeling van een meeting om naar een tv te turen naar een paar "volwassen" mannetjes die voor miljoenen achter een balletje aanrennen
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door aReaRe op 06-06-2004 13:06 ]
Verwijderd
Je krijgt wel een hoop reacties op je postVerwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 16:56:
Even over die drie opties die Leon gegeven had: mij lijkt optie 1 het beste:
15:00-18:00 Er zitten mensen op een terras, zelf kijken wanneer je dan komt
18:30-20:00 Eten bij Mr. Jacks of Steakhouse
20:15-wanneer-je-maar-wil: Poolen/laserdingesen bij Pool/Laserhal Ozebi
En opzich lijkt het me het makkelijkst als we dit in ieder geval na komend weekend rond hebben, dan kan er namelijk gereserveerd worden bij een restaurant en de poolhal
Meningen?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door sanfranjake op 11-06-2004 00:24 ]
Verwijderd
ik denk dat ik meer heb aan een beschrijving als vanaf het station links-rechts-3de links-rechtdoor etc, en dan nog loop ik dan verkeerdVerwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 10:00:
@ JSS: lijkt me prima
Adres e.d. van het terrasje lijkt me handig, ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet goed bekend zijn in Utrecht
Verwijderd
tss, geen planning van minuut tot minuut?Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 12:50:
Mja, dan kun je het beste gewoon even bellenIk neem aan dat een terrasje gewoon willekeurig wordt uitgekozen
Verwijderd
Verwijderd
Je bent hulpbehoevend ivm zwangerschap?Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 15:19:
Mash_man moet helaas na overleg met zijn ega concluderen dat het lastig is daar ega nog al hulpbehoevend is i.v.m. vergevorderde zwangerschap.
Helaas, i.i.g. have fun dudes !
Verwijderd
Dr stond ook ega voor hulp "behoevend", en begrijp ik nu dat je m'n telefoon nummer wilt hebben ?Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 16:10:
[...]
Je bent hulpbehoevend ivm zwangerschap?![]()
Nou ja succes dan maar
Maar telefoonnummers zijn en blijven handig!
ik gok dat dat was voor de "organisatie"Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 18:58:
[...]
Dr stond ook ega voor hulp "behoevend", en begrijp ik nu dat je m'n telefoon nummer wilt hebben ?
Verwijderd
ik zat maar te geinenVerwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 18:58:
[...]
Dr stond ook ega voor hulp "behoevend", en begrijp ik nu dat je m'n telefoon nummer wilt hebben ?
Verwijderd
ik had leon1 al opgeroepen in het topic @ #netwerkenVerwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 11:36:
Als Leon en bijv. Korakal even hun nummer rondmailen moet dat wel gaan lukken
ik ken alle 3 niet, zolang het goedkoop en ook nog eens te eten is vind ik het bestVerder hebben we nog steeds geen restaurant gekozen
• Steakhouse
• Mr. Jacks
• Anders, nl.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 22:14 ]
Ik zag deze topic en deze reactie is echt geweldigErkens schreef op 12 juni 2004 @ 22:39:
mja de vraag is eerder of het wel veilig voor ons is, ik bedoel, we moeten naar buiten, we zien andere mensen enzo![]()
![]()
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Wil je daar een eerlijk atw. op hebbenVerwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 22:14:
Nou ik ga dus ook meeBen de vriendin van neo dus
Ben ik veilig tussen al deze gozers?
Tuurlijk ben je veilig tussen al dieVerwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 22:14:
Nou ik ga dus ook meeBen de vriendin van neo dus
Ben ik veilig tussen al deze gozers?
jij was toch al aan de gfleon1 schreef op 13 juni 2004 @ 15:29:
Trouwens, heb je nog leuke vriendinnen die mee willen?
ik heb erkje nog niet zien reageren, maar hij gaat wel meeleon1 schreef op 13 juni 2004 @ 15:29:
[...]
Tuurlijk ben je veilig tussen al dielieve tweakers
Alleen Erkje wil nog wel eens gevaarlijk worden als hij buiten komt.... Trouwens, heb je nog leuke vriendinnen die mee willen?
Gf, blijft thuis die moet werken... Maar * leon1e heeft ook geen intressel.d._ schreef op 13 juni 2004 @ 15:31:
[...]
jij was toch al aan de gf
en die ging toch ook mee
* l.d._ drukt op printscrn (bewijs)
Ok, deal.l.d._ schreef op 13 juni 2004 @ 18:34:
m'n Gf gaat voor 75% zeker mee maar jullie moeten wel beloven niet de standaard vraag te stellen.
1 wat vind je van Nederland
2 wat vind je van Nederlanders
Verwijderd
Geil hoorleon1 schreef op 13 juni 2004 @ 18:45:
[...]
Ok, deal.
Wij als netwerkers kunnen vast wel iets leukers verizinnen
1 Wat vind je van ons netwerk?
2 Wat vind je van onze netwerk kabels?
* l.d._ zet JSS in de hoek ga je schamen jij
[ Voor 20% gewijzigd door PcDealer op 13-06-2004 23:27 ]
ah, dat ken ikPcDealer schreef op 13 juni 2004 @ 23:25:
Wat is er mis met Stairway to Heaven of McDonald's/Burger King![]()
Steakhouse gestemd...
[ Voor 24% gewijzigd door sanfranjake op 15-06-2004 22:00 ]
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 22:19:
Vast wel, me vriendin zal vast vol medelijden naar ons kijken
Verwijderd
nadenken is niks voor mijVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 22:34:
Ahjoh, gewoon een beetje op een terrasje zitten en wat biertjes drinken en wat heen en weer lullenMoet je niet teveel over na gaan denken
ah, ik hoef dus niet te komenIk kan je wel vertellen dat de lui die op zo'n meeting afkomen uiteindelijk minder nerdy eruitzien dan dat ze lijken
[ Voor 39% gewijzigd door sanfranjake op 15-06-2004 23:32 ]
Verwijderd
Kijken mag
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 08:55 ]
Verwijderd
Nee, ik laat me bedienen door jullie. Ik ben het crewlid he
Steakhouse, leon mag vandaag wel gaan reserverenEn bij de weg, hebben we nou al een beslissing gemaakt inzake het diner en de andere activiteiten ?
leon1En weten we al wie er definitief wel en niet komen ?
ah, en ik ben BOFH (en founder) van #netwerken, en ik zie hier in het topic dat het een #netwerken meeting isVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 09:03:
[...]
Nee, ik laat me bedienen door jullie. Ik ben het crewlid he
laat mij nou denken dat het wel wat belangrijks is
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 09:43 ]
Verwijderd