Ik heb dus een probleem. Ik dacht eerst dat het enkel aan de vid-kaart lang, maar inmiddels heb ik door dat het een system-wide probleem is.
Eerst maar ff de systeemspecs:
No-name kast met 300W voeding
Ga-7VAX KT 400
Athlon XP1800+
2x 512 MB PC3200 RAM
1x Barracuda 80 GB, 1x 120GB Maxtro 8mb cahce, 2x Deskstar(striped)
Creative Player 1024!
Dvd-rom 8x(samsung)
CD Brander 12X/8X/32x
Sapphire Radeon 9600XT met 256mb ram(600mhz)
Windows XP(build unknown)
Problemen:
-Lag'gend geluid in winamp: Muziek hangt even, en speel dan weer verder. Process priorities of output veranderen helpen nix. Bij nader onder zoek (Lees: Posten op GoT) bleken ook gifjes en cursors even te blijven hangen. Mijn hele systeem zit dus voor een halve of kwart seconde ff vast. Dat zonder dat de cpu load noemenswaardig veranderd.
-Zwaar wisselende 3dmark scores:
In 3dmark 2001SE haalde ik 6000 punten. In 3dmark03 haalde ik de eerste run 3500 punten. Na overclocken van mijn hele systeem(+beeldkaart) 2900 punten. En bij terug klokken nog maar 2400
-Pijltjes toetsen worden aangemerkt als SHIFT in quake 3 Arena en Urban terror(ie. bij controls setup geeft een pijltjes toets een SHIFT in vulling, even als Home, pgup etc etc.)
Die shift error in quake3 snap ik heelmaal niks van. lijkt net alsof mijn keyboard stampvol zit met shift toetsen. In andere spellen wertk het wel gewoon. Ook in Jedi Knight II of Academy, die beiden q3-based zijn.
Geprobeerd:
-Ad-aware
-Windows Wahser
-AGP-fastwrite uit.
-AGP 4x
Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Hiervoor had ik een geforce4 mx 440, en daarbij had ik dus helemaal nix van het bovenstaande(behalve een 3dmark03 score van 289
)
Eerst maar ff de systeemspecs:
No-name kast met 300W voeding
Ga-7VAX KT 400
Athlon XP1800+
2x 512 MB PC3200 RAM
1x Barracuda 80 GB, 1x 120GB Maxtro 8mb cahce, 2x Deskstar(striped)
Creative Player 1024!
Dvd-rom 8x(samsung)
CD Brander 12X/8X/32x
Sapphire Radeon 9600XT met 256mb ram(600mhz)
Windows XP(build unknown)
Problemen:
-Lag'gend geluid in winamp: Muziek hangt even, en speel dan weer verder. Process priorities of output veranderen helpen nix. Bij nader onder zoek (Lees: Posten op GoT) bleken ook gifjes en cursors even te blijven hangen. Mijn hele systeem zit dus voor een halve of kwart seconde ff vast. Dat zonder dat de cpu load noemenswaardig veranderd.
-Zwaar wisselende 3dmark scores:
In 3dmark 2001SE haalde ik 6000 punten. In 3dmark03 haalde ik de eerste run 3500 punten. Na overclocken van mijn hele systeem(+beeldkaart) 2900 punten. En bij terug klokken nog maar 2400
-Pijltjes toetsen worden aangemerkt als SHIFT in quake 3 Arena en Urban terror(ie. bij controls setup geeft een pijltjes toets een SHIFT in vulling, even als Home, pgup etc etc.)
Die shift error in quake3 snap ik heelmaal niks van. lijkt net alsof mijn keyboard stampvol zit met shift toetsen. In andere spellen wertk het wel gewoon. Ook in Jedi Knight II of Academy, die beiden q3-based zijn.
Geprobeerd:
-Ad-aware
-Windows Wahser
-AGP-fastwrite uit.
-AGP 4x
Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Hiervoor had ik een geforce4 mx 440, en daarbij had ik dus helemaal nix van het bovenstaande(behalve een 3dmark03 score van 289
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori