Toon posts:

Verschillend geheugen...

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag....

Ben heel lang wezen zoeken hier op GOT en andere forums maar kon niets vinden dus sorry als ik dit hier niet mag vragen..... |:(

Ik heb een DFI LANPARTY NFII Ultra B en er komt een XP2500+ Barton Mobile op..... welk geheugen kan ik nu het beste gebruiken van de dubbele 256MB series?

De TWINX512-3200LLPT of TWINX512-3200C2PT en wat is het verschil?? _/-\o_

Verwijderd

Eerlijk gezegt: In de FAQ staat dat jezelf ook wel wat mag ondernemen daarvoor ben je ''tweaker'' 8) dus ik zou zo zeggen: als je ze allebei thuis hebt (wat ik hieruit opmaak :+ ) dan zou ik het dus uitproberen :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 23:10:
Eerlijk gezegt: In de FAQ staat dat jezelf ook wel wat mag ondernemen daarvoor ben je ''tweaker'' 8) dus ik zou zo zeggen: als je ze allebei thuis hebt (wat ik hieruit opmaak :+ ) dan zou ik het dus uitproberen :D
Nee sorry, keb ze niet allebei thuis liggen....moet namelijk het geheugen nog kopen dus vandaar deze vraag.

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wat is het verschil tussen die 2 chips? Kijk eens op de website van die membouwers?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Voor zover ik kan zien zit er maar weinig verschil tussen die chips. LL (in TWINX512-3200LLPT) staat in ieder geval voor Low Latency en ik denk dat C2 (in TWINX512-3200C2PT) voor CAS2 staat. De LL heeft Ulta Low Latency dus ik gok erop dat die ietsjepietsje sneller moet zijn :)

The devil is in the details.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De fabrikant heeft ook een website hoor :z
Ben heel lang wezen zoeken hier op GOT en andere forums maar kon niets vinden dus sorry als ik dit hier niet mag vragen..... |:(
Als je het zo moeilijk vindt, dan heb ik wel een tip voor je: lees voortaan de tekst bovenaan New Topic eer je een topic wil plaatsen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.