Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TI83+ Games

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ti83+. Maar wil er heel graag games op zetten?
Ik ben niet in het bezit van een pc-linkkabel.
Ben ook al naar: http://www.geocities.com/ti83_games/games.html geweest maar deze spellen vind ik niet zo leuk.
Heeft er iemand een website of iets dergelijke waar ik games kan krijgen zonder dat ik in het bezit moet zijn van een kabel ????? :?
Heb al heel lang gezocht bij www.google.nl maar vind er maar nix 8)7 .
En ik wil nix downloaden ik wil codes hebben die ik in m'n rekenmachine kan invoeren net als die geocities site.

Verwijderd

Je zult de games toch op je TI moeten zetten! zonder kabel lijkt mij dat lastig... maak er zelf eentje!

http://hjem.get2net.dk/kristian.s/ti83/ti-cable.gif

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-11 21:13
enige manier voor mensen zonder link kabel is klasgenootjes/vriendjes zoeken die leuke spellen hebben, en ze daarvan overnemen

TheS4ndm4n#1919

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11 09:18

CaDje

Framedrops for life

de goede oude tijd op de middelbare school toen ik nog aan het gamen was op die rekenmachine :P. Kun je om de 2 weken de baterijen vervangen. Maar ik raad je echt aan games van andere mensen te kopieeren. Want als je al die codes moet invoeren ben je nog wel even bezig. (en vergeet niet dat je ook nog ruimte moet hebben voor tentamens ^^)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet in het bezit van een kabel waarmee ik games van mij vrienden kan overnemen.
En heb geen zin om er een te maken.
Maar kent niemand een website net als http://www.geocities.com/ti83_games/games.html waar ik games kan krijgen met codes?????? :? :?
En heb nog plek zat op m'n rekenmachine voor m'n tentamens of dan wis ik wel een spel ofso.
Maar ik wil een game met codes!

Verwijderd

www.ticalc.org misschien? ..mijn rekenmasjien ligt maar te verrotten ergens; gebruik em niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Hier hebben ze games die je moet downloaden maar ik wil games met codes ik wil nix downloaden.

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 16:54

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

t voordeel van zelf inroffelen is dat je eventueel nog iets van de programmeer code gaat begrijpen en zelf koele dingen kan gaan maken (als je er echt iets van snapt) maar je bent idd wel lang bezig, als je weet hoelang ik bezig ben doorgaans met mijn tentamens... (bedrijfs administratie en dat is dus 4 hoofdstukken alleen journaalposten dmv journaalpost nummers)

We've got that ring of confidence

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Ik denk dat je beter een kabeltje kan kopen, zo duur is dat niet. Of je moet zin hebben om uren dingen in te voeren voor wat simpele programmatjes ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers.net :)

Je kunt natuurlijk altijd nog leren programmeren ;)

Niet echt een Casemodding & Elektronica onderwerp. Als je opzoek bent naar kant-en-klare code kun je eens kijken bij Google: ti 83 games, maar zelfs voor Software Algemeen en Programming & Webscripting is dit een dusdanig zoek-/scriptrequest dat ik het mijn collega's niet wil aandoen om het topic daarnaartoe te verplaatsen.

Zie hier waaraan topics in CME moeten voldoen: Welkom in Casemodding & Electronica (Policy)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 05:55 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.