Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Motorola v525 unlocked met T-mobile gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
Afgelopen maandag is mijn telefoon gejat en mijn t-mobile abbonement loopt nog zon 1,25 jaar door. Sim kaart is inmiddels geblokkeerd en ik krijg voor een x bedrag een nieuwe thuis ik moet alleen zelf voor de telefoon zorgen.

De motorola v525 lijkt me wel wat. Hij is vrij goedkoop met een vodafone izi packet. Als ik de motorola v525 unlock kan ik dan gewoon mijn t-mobile abbonement op die telefoon gebruiken of zijn er heel veel functies niet meer te gebruiken?

(ik vraag dit dus omdat dat Vodafone live! is)

[ Voor 6% gewijzigd door Scarfish op 23-03-2004 22:50 ]

Erm...

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Het is mogelijk om T-Mobile erin te zetten als hij unsimlocked is. (Zelfde gedaan met T610 Live! voor mijn vriendin)
Alleen moet je wel handmatig alle instellingen doen ipv dat je ze kan opvragen.

Ik wens je alleen veel succes met het verkrijgen van zo'n ding aangezien ze heel lastig zijn qua leveren op het moment.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

Kleine titelfix om misverstanden te voorkomen :)

• Scarfish
Damn je hebt gelijk. Dat ding is niet te krijgen!! Maar met een beetje geluk heb ik m morgen ;)

Erm...

Verwijderd

Scarfish schreef op 25 maart 2004 @ 14:33:
Damn je hebt gelijk. Dat ding is niet te krijgen!! Maar met een beetje geluk heb ik m morgen ;)
Hoe doe je dit in vredesnaam? Ik ben overal aan het zoeken, dus tips zijn welkom. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 14:41:
[...]

Hoe doe je dit in vredesnaam? Ik ben overal aan het zoeken, dus tips zijn welkom. :)
Paar dagen geleden nog 1 gehaald bij de Vodafone shop op Rokin, Amsterdam, ze hadden er nog 8 liggen. Ik zou de Vodafone winkels effe bellen als ik jou was.

• Scarfish
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:18:
[...]

Paar dagen geleden nog 1 gehaald bij de Vodafone shop op Rokin, Amsterdam, ze hadden er nog 8 liggen. Ik zou de Vodafone winkels effe bellen als ik jou was.
Jah da heb ik dus ook gedaan. Bij de dixons hebben ze de pakbon de dag voor dat alles geleverd wordt en ze kunnen je dan al vertellen of ze binnen komen of niet. Even voor iedereen hier, de dixons in Utrecht op vredeburg krijgt ze morgen dus jammer genoeg niet :'(

EDIT: Heb net ff vodafone aan de lijn gehad en die vreesden ook al dat deze dus niet meer leverbaar is en in vrijwel geen winkel meer geleverd wordt. Dag hoop :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Scarfish op 25-03-2004 17:20 ]

Erm...

Pagina: 1