@home users opgelet! 21com modem..

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-07 22:30
Deze week komt er een geweldige game uit die je tevens ook heerlijk online kunt spelen. Ik heb 3jr op dit spel gewacht en wilde dus ook online spelen. Ik was beta-tester voor dit spel en op de forums van Ubi heb ik mijn probleem ook al voorgelegd maar daar is nooit een oplossing uit gekomen omdat ze het simpel weg niet wisten.

Tot nu... net ben ik erachter waar de oorzaak ligt. Far Cry beta maakte gebruik van port 49001 deze poort is dus totaal niet toegankelijk voor mijn huidige (21com) modem van @home, dit model is het eerste model van @Home en nou is er dus ook een modem van Motorola. Ik heb alles gedaan om uit te zoeken of de oorzaak in mijn pc zat maar ik kon niets vinden. Het blijkt dus dit 21com te zijn dat die poort niet toestaat. Ik heb een Motorola modem getest bij 2 mensen en die werkt vlekkeloos!

Dus @home gebruikers wees alert dat als je FC koopt en je het 21com model heb het welk kunt shaken om ONLINE te komen Dus ga je beklaag doen aan de Helpdesk van Essent want dat is het eerste dat ik morgen ga doen! Ik moet zo'n Motorola modem hebben want die werkt probleemloos!!

graag reply's van mensen die OOK een com21 hebben of het motorola modem.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
ik heb een com 21 van chello en Far cry spelen online werkt perfect hier

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:42
Ik heb zo'n leuke Com21 modem.
Onlangs heb ik de adapter op de grond laten pleuren, pinnetjes verbogen en scheur in het plastic van de stekker. Even naar @Home gemaild; adapter kon niet apart worden geleverd, moest maar een nieuwe modem kopen. Totaal kosten voor een nieuwe modem; €65,-

Ja je leest het goed, een nieuwe modem kost €65,-!

Dus tenzij dit spel je zo'n 100 euro (da's wel ff 220 gulden :X) waard is (ik neem aan dat het spel iets van 40 tot 50 euri gaat kosten) dan kun je het beter links laten liggen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

NitroX infinity schreef op 23 maart 2004 @ 22:54:
Ik heb zo'n leuke Com21 modem.
Onlangs heb ik de adapter op de grond laten pleuren, pinnetjes verbogen en scheur in het plastic van de stekker. Even naar @Home gemaild; adapter kon niet apart worden geleverd, moest maar een nieuwe modem kopen. Totaal kosten voor een nieuwe modem; €65,-

Ja je leest het goed, een nieuwe modem kost €65,-!

Dus tenzij dit spel je zo'n 100 euro (da's wel ff 220 gulden :X) waard is (ik neem aan dat het spel iets van 40 tot 50 euri gaat kosten) dan kun je het beter links laten liggen.
@home zegt ook dat de modem onder je EIGEN verzekering valt dus moet je die 65 euro bij je EIGEN verzekering terug halen.

Verwijderd

Ik dacht dat je het com21 bij @home huurt ipv koopt

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 09:16
Dit lijkt me wel erg sterk. Weet je het zeker?

Zet in je firewall poort 49001 eens open. Gan naar http://www.grc.com/default.htm dan shieldsUP!, vul je poort in en klik op User Specified Custom Port Probe.

tvw

Verwijderd

Het Com21 modem voldoet 100% aan de ethernet standaard, en het enige wat dat modem doet is een verbinding maken met het com21 netwerk, en het analoge signaal wat van dat netwerk komt omzetten naar digitaal signaal (ethernet).

Lijkt me dus HEEL sterk dat het door dat type modem komt.. Ik heb zelf ook een Com21 (chello classic) en nog nooit problemen mee gehad..

Lijkt me inderdaad een probleem van je firewall, of je router als je die hebt..

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 19:45

lordsnow

I know nothing

Wat is toch die agrarische lucht die hier hangt?

Verwijderd

lordsnow schreef op 24 maart 2004 @ 03:03:
Wat is toch die agrarische lucht die hier hangt?
Stinkt naar offtopic :/

Topicstarter: tenzij je een technische onderbouwing voor deze uitspraken hebt, geloof ik er niet in. Een Com21 is een modem, die heeft geen portfilter en is gebouwd voor niets anders dan het omzetten van signalen, zoals FireAngelnl zegt.

Verder vind ik dit een beetje een overbodig topic, wordt een wellus-nietus verhaal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.