Comp probleem #30234702

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
Ga ik net ff naar de plee beneden... kom ik 3mins later terug.. is gvd mn computer uit... dus ik denk van dat zal wel een supergrappige grap van mn pa zijn ofzo... dus ik druk op de power-knop... en niets he.. dus ik stekker beetje aanduwen.. nogniets.... andere stekker geprobeerd.. nogniets... ik dus ff bios reset jumpertje omgezet, helpt ook niets.. vid. en sound card enzo eruit en er weer in,, leverde ook allemaal niets op....

dus zal wel mn voeding zijn dacht ik... maar t lompe is dus dat als ik die stekker een heel klein beetje uit mn voeding haal dat je nogwel van de gekraakt hoort dat je normaal ook hoort als een voedings kabel er niet helemaal goed inzit :/:/

iemand nog een idee of suggestie wat ik eventueel kan proberen 1!?

t.i.a.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:12

bonzz.netninja

Niente baffi

dan kan je voeding nog steeds kapot zijn. Trouwens, je topic titel is ook niet erg mooi he

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Deze Topic is onleesbaar :/

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
heb je niet nog een pc met de zelfde voeding ? wat je dan kunt testen?

kraken? volgens mij is dat niet echt goed...

• coady
Ja dat kraken hebben alle pcs met ATX voeding... tenminste alle computer waarmee ik ooit heb gewerkt dan.. meot je voor de gein je comp uitzetten en je voedingskabel er een heel klein beetje uithalen

Verwijderd

Ja duh, dat is toch logisch, waarschijnlijk trek je dan vonken. is niet echt verstandig |:(

Verwijderd

Sard0niX schreef op 23 maart 2004 @ 22:37:
Ja dat kraken hebben alle pcs met ATX voeding... tenminste alle computer waarmee ik ooit heb gewerkt dan.. meot je voor de gein je comp uitzetten en je voedingskabel er een heel klein beetje uithalen
Ik neem aan je netsnoer? Dat lijkt me nou niet echt bijzonder (en verstandig idd), maar goed...

Ik hou het op je voeding...en trouwens als die #30234702 slaat op het aantal problemen dat je met je poeter heb gehad zou ik dat hele ding maar vervangen i.p.v. alleen je voeding :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 22:44 ]

• coady
najah toch maar ff uit elkaar schroeven dan en ff zekeringetjes nakijken.....

dat nummer in de topic staat vootr t aantal omp problemen die hier per dag langskomen ;)

thnx iig (alleen bestemd voor degene die serieus hebben geantwoord uiteraard)

Verwijderd

Jij verwacht met een topic start als de jouwe en met je verhalen serieus genomen te worden.

En dan nog uithalen naar mensen die in jou ogen niet serieus reageren ?

Jij hebt lef :?

• coady
Ik haal helemaal niet uit.. ik bedank alleen die mensen (waaronder jij dus met je "deze topic is niet te lezen") niet..

Ik heb verder niets gezegd over de mensen die vervelend hebben gereageerd.

En met mijn post is imho niets mis. ik vertel een verhaal... uit dit verhaaltje kan de gemiddelde nederlander wel een bepaald probleem terug vinden, en de acties die ik heb ondernomen om dit probleem op te lossen... uit dit verhaaltje kun je ook halen dat ik niets aant doen was op de pc toen ie uit sprong. dus al geen sprake van overhitting oid... majah goed als je zulke info niet uit mn post kan halen en daarmee mij dus ook niet kan helpen, hoef je ook helemaal niet te reageren.... toch ?

Of zag je gewoon de mogelijk om je aantal posts op dit forum te verhogen ?....

anyways. back to the point

Heb net mn voeding opengehaald.. de zekering zit helaas vast gesoldeerd. In eerste instantie lijkt t draadje in de zekering nog heel te zijn. maar er zitten bruin/zwarte vlekken aan de binnenkant van t glas. dus kan er denk ik wel vanuit gaan dat ie doorgebrand is :)

najah morge maar een nieuwe bestelle dan :x

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je geeft een waardeloze, nietszeggende titel
Je geeft TOTAAL geen specs
Je geeft geen duidelijke omschrijving
Je zwamt oeverloos over totaal irrelevante dingen

Dan sta je hopelijk niet versteld als deze topic op slot gaat :/