Toon posts:

Hoe cbf-bestanden openen ? (2)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wel tof momania dat ge op mijn topic zomaar een slotje opzet zonder enige aanleiding :(
Ik had deze pagina trouwens al bezocht en google ook maar hier was niks te vinden ( ik vond toch niets) zie : Please feel free to search through my database of file extensions.
There are currently 11604 records in the database.
File Extension: .

Search result for .cbf

Extension

Description

Search Complete...
Sorry but I was unable to find a match within my database

If you require more detailed information or were unable to find a match then
I highly reccomend you try looking for .cbf at www.filext.com

enne ik dacht dat dat hier was om mensen te helpen , zat ik dus ff mis he :?
Thx voor u vorige reactie silentstorm :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 22:15:
enne ik dacht dat dat hier was om mensen te helpen , zat ik dus ff mis he :?
Zijn we ook, maar we verwachten wel wat inzet van de users. Dus dat ze wel even eerst aangeven wat ze zelf zoal geprobeerd hebben etc.. Zie daarvoor Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Extension: CBF
Program and/or Extension Function Company
Calendar Builder Saved Calendar RKS Software
Specific Notes
(None)
MIME Type File Classification Associated Links

* None

Identifying Characters
Hex: 01 02 04 02 01 02
General Notes
(None)
This is record 2012 last modified on 2003-12-31.
Lijkt me duidelijk... je moet niet zoeken op .cbf, maar op cbf want dat is de extentie ;)

[ Voor 47% gewijzigd door momania op 23-03-2004 22:19 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik mss een foutje gemaakt , maar daarvoor hoefde je hier toch geen slotje op te zetten , ofwel ?
maarre zand erover ;) weet jij geen oplossing ? Op deze site :http://www.filext.com/detaillist.php?extdetail=CBF vond ik eigenlijk ook niet wat ik moest hebben , ik kom steeds op een site met games en hier vind ik geen programmake om de bestanden te openen :'(

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:10

Zoefff

❤ 

Ook al vind je dat je slotje onterecht is, dat is dan zéker geen reden om een nieuw topic te openen. Je oude topic zal namelijk echt niet zomaar op slot worden gezet.

Ben je het er echt niet mee eens, dan neem je contact op met de moderator in kwestie, via bijvoorbeeld mail of icq.

Iets wat je zeker NIET doet is een nieuw topic openen :)

Edit:

Ow, ik zie dat momania hier zelf ook al gereageerd heeft..

Ben dus wat spuitelverig bezig :X :P

Anyway, wellicht is het handig om even te vermelden waar die cbf bestanden vandaan komen? Door welk programma worden ze nu gebruikt? Of waar heb je ze vandaan gehaald?

Open ze bijvoorbeeld ook eens met kladblok. De kans is klein, maar soms kan je daar toch nog nuttige info uit halen, uit bijvoorbeeld de header oid van zo'n bestand :)

[ Voor 43% gewijzigd door Zoefff op 23-03-2004 22:29 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
oeps sorry khad je berichtje maar half gezien 8)7 maar dat is denk ik niet wat ik moet hebben . daar ben ik ook al geweest . het heeft hier mee te maken "infinity games archive of resources " maar dan kom ik op die site met games

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:03

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik vond deze site:

http://www.bernstein-plus-sons.com/software/CBF/

Misschien kan je hier iets mee!?!?!?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik via filext ook niet echt veel verder kom.

Daar staat wel een linkje naar deze pagina http://www.teambg.com/iesdp/FilesFormats/introDesc.htm , waar vervolgens wel iets over cbf bestanden staat:
N/A .cbf 'BIF ' Icewind Dale only Compressed archive containing resources, as indexed by the .KEY file. Could be imported and exported by using ICM ,WinBiff
maar daar kom ik ook niet echt veel verder mee.

ICM levert veel te veel op in google, en WinBiff levert alleen een antispam programma en een email programma op..

http://dehoog.org/html/winbiff.html
http://www.stecksoft.com/winbiff-features.html

Probeer, zoals ik in mn vorige post, m eens te openen met kladblok :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

strangerke: wat voor soort bestanden horen het te zijn? Je hebt ze om een reden op je HDD staan: wat is dat ? Dat geeft een aankopingspunt in welke richting we moeten denken. Als je geen idee hebt: waarom kan het dan geen deel zijn van een spelletje? ;)

En inderdaad is in notepad kijken handig. Daarom staat het ook in de SA FAQ: overig :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Via kladblok word ik ook niet veel slimmer :/ en de link van Zoefff werkt bij mij niet
kdenk dat het bestanden van een spelleke zijn ;)

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Ja, ik weet ook vrij zeker dat het bestanden van een spelletje zijn. Die link doet het nu overigens wel, had er een komma achter gezet, die aan de url vast kwam te zitten zegmaar. Nu gefixed :)

Verwijderd

Topicstarter
Daar is ook niet veel te vindenhe Zoeff, en ik was ook al op die site geweest ;)
er zal niks anders op zitten dan nog maar wat verder te zoeken zeker ?
Of nog iemand enige suggesties ??
Pagina: 1