[Shocking] Xtreme take-over

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Topicstarter
Het ruikt naar 1 april, dus hou dat in het achterhoofd... FUGGER heeft XS overgenomen en de accounts van zeer vooraanstaande users gedelete (Tweaked!, JBELL, CCW e.a.). hij heeft dit kunnen doen omdat hij de server beheerd. Velen van de nederlandse XS gangers zullen weten dat XS down was de afgelopen tijd. En dat lijkt me dus niet iets wat je doet voor een 1 april grap..

Ik ben redelijk geschokt hierdoor en vind het eigenlijk een heel sterk verhaal. Aan de andere kant lijkt het me niet ondenkbaar aangezien FUGGER echt een vago is volgens sommigen. Wat denken jullie?

http://www.xtremesystems....4&perpage=25&pagenumber=1

Afbeeldingslocatie: http://www.xtremesystems.org/attachment.php?s=&postid=402814

http://www.xtremesystems.org linkt nu ook naar het forum.. De FP is pleite.

Ow en modjes..please laat deze ff hier staan en niet naar GC ofzo. Deze hoort in DOC imo.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 23-03-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79743

viel mij ook al op dat bowman geen mod meer was van phase-change afdeling wat ik heel weird vond. weet niet of dit hier mee te maken heeft?

edit: als dit waar is is het wel heeel zonde zeg :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 79743 op 23-03-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107583

Ik denk dat een krachtige 'omfg' hier wel op z'n plaats is. Tjezus zeg, zoiets doe je toch niet ? zomaar eventjes een van de beste fora kreupel slaan.

Nu maar hopen dat alle kennis toch wat bij elkaar blijft, is het niet op xtreme, dan op een nieuw/ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mja..ik denk dat we rustig kunnen zeggen dat XS dood is.. Het gevolg hiervan is namelijk dat lui zullen weg gaan en dat de site meerdere malen gehacked zal worden. De sfeer die XS uniek maakte is om zeep geholpen iig. XS is maar klein, maar o zo belangrijk. 7000 users maar en zie wat een impact in de OC wereld. De shit gebeurd gewoon op XS en nu heeft een of andere nerd het zooitje vermoord.. Ik kan er echt niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 16:11

Garrett

Watercooler

laat maar... :/

[ Voor 83% gewijzigd door Garrett op 23-03-2004 22:19 ]

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:42

Epsilon

#xtremesystems op quakenet (evenals #xsactual , net opgericht voor het nieuws).

nieuws:

seems we've got IFMU, DDTUNG and TheDude left as supermods

Banned met andere woorden

Knightelite en IFMU hebben hun admin accounts nog

Ik hou een log bij, ik post strax meer :)

edït2:

Er zijn mensen met VOLLEDIGE backups van XS forum, dus de data is zeker niet verloren. De community is nog maar de vraag.

[ Voor 77% gewijzigd door Epsilon op 23-03-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 21:09
grmbl vandaar..... begon ernstig ongerust te worden (8>
fewture heb je de thread gelezen? iemand enige info/duidelijkheid
want er staat een hoop maar wat is waar :?

edit:
Now talking in #xtremesystems
* Topic is 'Minor problems at XS, sit tight, will be resolved ASAP sorry for inconvenience :::

...minor? :|

[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 23-03-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
WTF zeg, echt doodzonde dit. Het is maar de vraag waar het dadelijk allemaal naar toe gaat. Maar ik verwacht binnenkort wel een nieuwe site die verdergaat met het gedeelte dat nu niet meer bij XS hoort.

* YoupY kan er met z'n hoofd niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik vroeg me al af waarom XS down was. Las het net ook vanaf dat het weer up was zo'n beetje.
Echt vervelend. Ik vond altijd wel dat Fugger een apart persoon was, maar om het nou van hem te kunnen verwachten? Tsja misschien hing ik daarvoor ook wel te kort op XS rond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897 schreef op 23 maart 2004 @ 22:11:
Mja..ik denk dat we rustig kunnen zeggen dat XS dood is.. Het gevolg hiervan is namelijk dat lui zullen weg gaan
Als ik het zo lees heb ik niet de indruk dat ze het hier zomaar bij gaan laten en zoals al ergens in het topic stond 'you can kill the site but you can't kill the community' (of toch iets van die strekking :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
heb me verder nooit met XS bemoeit, maar die eigenaren hebbe toch nog ftp acces en shit (of control panel, of misschien eigen server of wat dan ook), waarom veranderen ze database niet en maken zichzelf weer admin?

als ut niet via de goede manier kan dan maar de slechte manier toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
van wie is de url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

dat plaatje... is dat niet het russischeparlementsgebouw onder yeltsin?... lijkt wel screendump uit wat ik op discovery zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Ik heb het hele topic gelezen en die Fugger is echt een vrucht die aan de eik groeit!
Hij neemt XS over, delete al de mods die zijn power hungry rage zouden kunnen stoppen en helpt heel XS naar de maan.

Dat is heel erg jammer, XS is altijd een van mn favoriete fora geweest. Gelukkig zijn hier ook nog wat die hard nl'ers DOC'cers

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Heb net even flink wat gelezen van de thread, maar het lijkt er op dat Fugger "stiekem" het domein heeft gekocht van extreme en zichzelf "eigenaar" van XS gemaakt. En om geen tegenwerking te krijgen heeft ie allemaal mede oprichters gedelete :(

Beetje jammere actie, als ik een van die gasten was was ik allang bij Fugger langsgeweest. 8)

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79743

<KnightElite> and from what I can tell, Charles tried to get more and more control over the site, such as getting the domain registration changed to his name, though forgetting to change the address to his own
<KnightElite> DaGooch and others tried to set up new hosting, and made copies of the database
<KnightElite> there are several day old copies of it, so that's fine
<aldus> why was fugger getting removed ?
<Matshui> this is some complicated stuff..
<KnightElite> because he was trying to take over the site
<KnightElite> which he did not own in teh first place, but appears to think that he did
<KnightElite> it may have to go to the courts though
<KnightElite> hopefully not, but we will see
stukje van IRC gekopieerd, sorry voor al het engels maar hier wordt weer het een en ander duidelijk uit. KnightElite is ook een heel vooraanstaand persoon bij XS. Charles is FUGGER dacht ik

edit nieuw stukje:
<Fernando> So, believe that everything will be back to normal without Fugger.. because as far as I / Gooch and some others are aware, that what Fugger did is against the law and he will be prosecuted by it.. Just to think, going to jail over something so stupid.. ego trip.. :(

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 79743 op 23-03-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

De reden tot by fugger:

code:
1
2
3
4
5
6
7
[23:09] <shray-here> <FUGGER> 3 weeks ago frank made the decison that I was no longer needed and put motions in place to do 4 thihngs
[23:09] <shray-here> [5:09pm] <FUGGER> 1 copy databse off xs
[23:09] <shray-here> [5:10pm] <shray-here> i know of that one.
[23:09] <shray-here> [5:10pm] <FUGGER> 2  gain control of domina
[23:09] <shray-here> [5:10pm] <shray-here> not of that.
[23:09] <shray-here> [5:10pm] <FUGGER> 3 get new server operational with old database
[23:09] <shray-here> [5:10pm] <FUGGER> 4 delet current xs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

ok het gesprek is nu wel over, ik zal zo ff alle log's online gooien 2 minuutjes
geduld bitte ;)

[edit] sorry dat hieronder had een edit moeten zijn ipv nieuwe post :X

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 16334 op 23-03-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://members.home.nl/al...systems/xtremesys.log.txt

http://members.home.nl/al...esystems/xsactual.log.txt

1e is van irc://irc.quakenet.org/xtremesystems

2e is van irc://irc.quakenet.org/xsactual , die tijdelijk door KnightElite is gemaakt omdat ie zn ops kwijt was

goed lopen dus meerdere conflicten, naast het gedoe tussen Fugger en de rest, boterde het op irc ook niet helemaal tussen de admin daar (Acemastr) en de owner van het channel KnightElite

maargoed komt er dus op neer dat Fugger lekkr solo aan het gaan is (wat niet echt goed te praten is natuurlijk ...) en dat tegelijkertijd alle Amerikaanse Xtremesystems forum mods op irc hun modrights kwamen ophalen en allerlei mensen begonnen te kicken (Gilles bijv. omdat hij zei dat ie achter Fugger stond, nadat hij bewijzen van hem had gehad). Hierna kwam Acemastr (engelse mod) weer in actie waarna die ook ruzie kreeg met al die US forum mods ...

en uiteindelijk dus "het gesprek" tussen kurupt en fernando (oprichters vd site) en FUGGER himself ...

noujah lees het maar maar de conclusie is dat we morgen pas bewijzen kunnen zien, en sommigen hebben het er al over dat dit een rechtszaak wordt en dat FUGGER blijkbaar gevangenisstraf kan krijgen wegens vervalsing/diefstal :? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 21:23
Omfg? Vage zooi daar allemaal, had niet verwacht dat FUGGER zoiets zou doen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuronDude
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2019

DuronDude

Crazy Belgian

fugger nam de site hosting voor zich maar werd daar ook voor betaald. Eigenaar is Frank Dagooch, maar aangezien FUGGER de DNS info naar zijn naam liet veranderen zonder toestemming van gooch (die alle rechten en namen bezit) en verder zich voordeet als eigenaar van XS om zoveel mogelijk spullen te krijgen van fabrikanten is er enige tijd geleden besloten onder de admins en de eigenaar om van server te veranderen. Dit nam nogal enige tijd in beslag en enkele dagen geleden kwam alles in beweging doordat aan het licht kwam dat FUGGER zich alweer ergens als eigenaar had voorgedaan en zonder medeweten van de feitelijke eigenaar emails had gestuurd naar een bepaald bedrijf.

FUGGER werd op de hoogte gesteld dat de server zou worden veranderd. Daarom trak hij letterlijk de stekker uit. Later kreeg hij de forums terug online, maar hij werd prompt geband door JBELL. Enkele uren later was FUGGER terug en verwijderde hij JBELL, Dagooch, CCW etc...

momenteel is de overdracht bezig van de ene server naar de andere en hopelijk morgen terug online zijn. Onder dezelfde naam (minus 1 letter voorlopig) overigens. Als FUGGER niet snel bijdraait heeft hij enkele rechtzaken aan zijn broek.

Ik verwacht niet dat XS hier aan ten onder gaat. De huidige members die een degelijke input hebben in de site komen toch terug omdat er geen tweede site zoals XS bestaat............en de paar nieuwe leden die eventueel verloren gaan zijn hoogstwaarschijnlijk geen groot verlies als ze zo makkelijk vertrekken zou ik denken...

het is een hele soap, die enkel is onstaan doordat een nogal onbetrouwbare figuur de servers runt.

afwachten maar

XP 1700+ 1466 MHz@ 3016 MHz, EP-8RDA,2 x 256MB Twinmos 3200 Winbond CL2.5, Prometeia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Bedankt voor de update hier JC/DD.
Op Xtreme word je niet echt super veel wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:13

Gamer

mobile

and XS is down again.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 17-05 21:23
DuronDude schreef op 23 maart 2004 @ 23:53:Als FUGGER niet snel bijdraait heeft hij enkele rechtzaken aan zijn broek.

afwachten maar
Hopelijk gebeurt dat, eikel dat 'ie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DuronDude schreef op 23 maart 2004 @ 23:53:
fugger nam de site hosting voor zich maar werd daar ook voor betaald. Eigenaar is Frank Dagooch, maar aangezien FUGGER de DNS info naar zijn naam liet veranderen zonder toestemming van gooch (die alle rechten en namen bezit) en verder zich voordeet als eigenaar van XS om zoveel mogelijk spullen te krijgen van fabrikanten is er enige tijd geleden besloten onder de admins en de eigenaar om van server te veranderen. Dit nam nogal enige tijd in beslag en enkele dagen geleden kwam alles in beweging doordat aan het licht kwam dat FUGGER zich alweer ergens als eigenaar had voorgedaan en zonder medeweten van de feitelijke eigenaar emails had gestuurd naar een bepaald bedrijf.

FUGGER werd op de hoogte gesteld dat de server zou worden veranderd. Daarom trak hij letterlijk de stekker uit. Later kreeg hij de forums terug online, maar hij werd prompt geband door JBELL. Enkele uren later was FUGGER terug en verwijderde hij JBELL, Dagooch, CCW etc...

momenteel is de overdracht bezig van de ene server naar de andere en hopelijk morgen terug online zijn. Onder dezelfde naam (minus 1 letter voorlopig) overigens. Als FUGGER niet snel bijdraait heeft hij enkele rechtzaken aan zijn broek.

Ik verwacht niet dat XS hier aan ten onder gaat. De huidige members die een degelijke input hebben in de site komen toch terug omdat er geen tweede site zoals XS bestaat............en de paar nieuwe leden die eventueel verloren gaan zijn hoogstwaarschijnlijk geen groot verlies als ze zo makkelijk vertrekken zou ik denken...

het is een hele soap, die enkel is onstaan doordat een nogal onbetrouwbare figuur de servers runt.

afwachten maar
JC, bedankt voor de opheldering :) Lijkt me een mooie oplossing, want dat er iets moet gebeuren lijkt me wel duidelijk. Als er niets gebeurd dan gaat het forum naar de maan. Een heel naar mannetje die FUGGER..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Laatst online: 08-05 16:33
Vreemde vond ik wel dat meerdere users FUGGER's kant kozen ? Helaas kan ik dat niet meer terug halen. Zou zonde zijn als dit piece of shit de hele boel kan vernagelen.
JC thnkz for wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51220

hoop dat het weer goed komt, was toch een zeer informatief forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 16:12
DuronDude schreef op 23 maart 2004 @ 23:53:
Ik denk ook niet dat XS eraan ten onder zal gaan..
Het is en blijft een community voor de echte overclockers. Er is gewoon geen internationaal forum wat dezelfde groep mensen kent.
Die komen echt wel terug.

Wel jammer dat dit soort zaken gebeuren, maar helaas hou je dat niet tegen.
(Zelfs hier op GoT zou dit theoretisch kunnen gebeuren. Als Kees wil zou hij dezelfde soort geintjes (tijdelijk) kunnen uithalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

petervandamned schreef op 24 maart 2004 @ 08:21:
Vreemde vond ik wel dat meerdere users FUGGER's kant kozen ? Helaas kan ik dat niet meer terug halen. Zou zonde zijn als dit piece of shit de hele boel kan vernagelen.
JC thnkz for wat meer info.
mjah onder andere Gilles staat/stond achter FUGGER, ik begreep van hem @ irc (zie logs) dat hij blijkbaar een mail met bewijzen van FUGGER heeft gekregen ? (de mail waarin FUGGER dus min of meer de deur wordt gewezen ofzo ?)

code:
1
2
3
4
5
[21:25] <Gilles> if you ban me for this, that's immature, i'm entitled to an opinion
[...]
[21:27] <Gilles> and if FUGGER is indeed setting this up, I'll admit that, but for now I've seen more evidence from him
[...]
[21:29] <Gilles> Hahahaha, I am still being me. If it turns out FUGGER mailed me fake logs, I'll be happy to admit I was wrong

zelf ben ik eerlijk gezegd ook niet echt overly impressed van zowel de reacties van FUGGER als die van de xtremesystems crew (op irc dan ) ...

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 16334 op 24-03-2004 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
raaaaare bende .. Maar 1 april is nog een week ofzo, zou wel op tijd wezen :+

Maar een community valt niet zomaar uiteen denk ik.. Iedereen is onderling wel verbonden of kent een hoop mensen, waardoor het zo verder zou "kunnen" gaan..

Ik krijg btw een 404 op
http://www.xtremesystems.org ("connection refused" @ firebird)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou kijk, als er niks gebeurd dan valt het dus wel uiteen. Dit is namelijk al eens eerder gebeurd met een ander forum :)

Maar er gaat wel wat aan gedaan worden en dus zal het wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Maja er is vast wel IEMAND van de "gedupeerden" die een nieuw forum opzet, waar de community naar toe komt

Anders stuur je ze gewoon naar DoC 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Jep, subforum XS ofzo :) Is GOT in de OC wereld meteen groot;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Van IRC

<FUGGER> Hey guys. Just wanted to come in and say that Xtremesystems.org will be back up in a few hours.
<FUGGER> Sorry for all the down time, and bullshit

<nailbomb_> FUGGER is ~fubar@ip * nookie420
<nailbomb_> jah
<nailbomb_> what a fag <G>

[ Voor 50% gewijzigd door 418O2 op 24-03-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 30-05 22:27

Syzzer

Prutser

Dus daarom is XS offline ...

Ik ben er niet actief genoeg om een mening te kunnen geven over de situatie, maar ik weet iig zeker dat mocht XS hieraan tenonder gaan, dat er ergens anders een gelijk forum gestart wordt. Al die extreme DOC'ers moeten toch ergens heen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53253

Catch22 Wil je dat IP adres zo snel mogelijk weghalen?

Het is niet de bedoeling dat iedereen FUGGER gaat DDOSen

Over XS: :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Anoniem: 53253 schreef op 24 maart 2004 @ 14:13:

Het is niet de bedoeling dat iedereen FUGGER gaat DDOSen

Over XS: :X
Lol, doe niet zo moeilijk :)

Het is zo makkelijk om je ip etc te verberen op qnet (via q uiteraard). .

eveneens is het heel makkelijk om iemand te tracen via irc en zn dns naam.

Ik verwacht overigens niet dat fugger zo bevattelijk is voor die ddos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Anoniem: 53253 schreef op 24 maart 2004 @ 14:13:
Done, maar je hoeft geen Sherlock te zijn om zijn ip te achterhalen als je dat graag wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

Exigence

dnkroz

Da's wel leem als je een site zo naar de kloten helpt.
offtopic:
Naja, deste meer reden om mijn Extreme Vmods site af te maken, he Serenity :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

forum lijkt weer gewoon te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik hoop dat Fugger een paar rechtszaken krijgt. >:) mwhahahaha zal hem leren om dingen te stelen die niet van hem zijn/

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Natuurlijk kan je zijn IP zo achterhalen, maar om het nou hier te posten is toch net ff iets anders.

Daarnaast heeft FUGGER een flinke verbinding dus zal ie niet snel down raken, maar er zijn maar weinig mensen die een paar botnets aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Anoniem: 53253 schreef op 24 maart 2004 @ 16:31:
Daarnaast heeft FUGGER een flinke verbinding dus zal ie niet snel down raken, maar er zijn maar weinig mensen die een paar botnets aankunnen.
*.dsl.*.nogwat...

Heeeej, da's DSL.
Dat zal dus niet meer zijn dan 30 mbit, zeker niet up. (eerder 8,maarja)
Als iemand zo dom is om een syn-floodje te doen, wat ik persoonlijk heel erg zielig en nutteloos vindt om te doen, is hij down.

(Als het een gigabit lijn is: tja, dan gaat hij ook nog plat, alleen dan heb je een paar 100 mbit nodig voordat hij gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81481

Damn, waarom weet ik als fanatiek XS bezoeker van dit hele verhaal niks af???
Bij mij is de site gewoon al 3 dagen down!

Aaaargh, ik ga die Fugger in elkaar schoppen, wat een hork! :( :(

Gelukkig dat ik deze topic tegen kwam, vroeg me al af waarom mijn thuissite offline was. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204

Zow flinke shit hier, vond het idd vreem dat mijn directe link naar het topic niks deed en toen ik naar de gewone ging ik in het topic terecht kwam. Gelukkig lijkt alles snel te zijn opgelost en kunnen we lekker verder met onze buitenlandse vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-05 11:14
idd zulke mensen moeten zo gewoon van inet bannen en laten stikken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
[quote]Gipsy King schreef op 24 maart 2004 @ 19:39:
idd zulke mensen moeten zo gewoon van inet bannen en laten stikken :p[/quote]

Je bent vergeten de cijvers 8er de @ in te bullen m8 :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Volgens mij is het nog niet over. Fugger heeft gewoon die tread weggegooid en heeft ie de oude mensen weer gebanned.
Kijk maar hier:
http://www.xtremesystems....ead.php?s=&threadid=32228
Oftewel het lijkt wel of Fugger niet wil antwoorden en gewoon alles voor zichzelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VinnieWeiss schreef op 24 maart 2004 @ 19:47:
Volgens mij is het nog niet over. Fugger heeft gewoon die tread weggegooid en heeft ie de oude mensen weer gebanned.
Kijk maar hier:
http://www.xtremesystems....ead.php?s=&threadid=32228
Oftewel het lijkt wel of Fugger niet wil antwoorden en gewoon alles voor zichzelf wil.
lol :*) _/-\o_ Afbeeldingslocatie: http://img16.photobucket.com/albums/v48/nookie420/this_is_your_brain_copy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ok en die tread is dus ook weer gedelete...
Nou ja, maar wachten wat er gebeurd. JC heb jij misschien al wat meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 09:32

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

kunnen ze die fugger niet gewoon er af donderen of zo??

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Nee, als ik het goed begrepen heb heeft hij nu gewoon alle touwtjes in handen :(
FUGGER
Xtreme Owner
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
http://woodturnedcreation.../forum/viewtopic.php?t=30

[ Voor 9% gewijzigd door Vincentio op 24-03-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

staat de server ook bij die fugger thuis? ik neem aan dat er meerder mensen op die server zouden moeten kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Nee maar Fugger had de bandbreedte voor zijn rekening genomen oid en heeft dus laatst alle gegevens in die van hem veranderd en alles veranderd.

o ja deel 3 van waarom nou? : http://www.xtremesystems....ead.php?s=&threadid=32243

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Originally posted by FUGGER
Why did frank try to screw me over? do you even know?

The overclocking community stands behind me 100%

You are nothing without this site JBELL, just a pos behind a desk at well fargo "refi"
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ik vraag me alleen af wanneer de officiele statement komt van de "echte" eigenaren. Kijk wij weten nu wat er aan de hand is dankzij JC. Maar sommigen snappen het nog niet en kiezen momenteel Fugger's kant daardoor.
Based on your evidence, I support Fugger and his cause. He paid the bills for 1 year, HE DESERVES ATLEAST HALF THE OWNERSHIP. If someone tried to kick me out while paying their bills, I WOULD PING THEM TO DEATH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
http://www.xtremesystems....ead.php?s=&threadid=32249

gelieve allemaal even je stem uit te brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Zullen straks niet veel Nederlandse accounts meer over zijn denk ik als Fugger doorgaat met bannen van iedereen die hem tegenspreekt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
OMFG!! die Fugger spoort niet ofzo, maar hopen dat Xtreme weer terug komt of misschien beter , maarja dat zal wel niet. Als ik het zo lees komt Xtreme er alleen maar slechter uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
die fugger moet et er maar druk mee hebben
quote die momenteel wel relevant is op hem:
*had a life*
*got a modem*
*life ended*

met andere woorden.... get a life :+ :Z

[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 24-03-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
draad heeft welgeteld 5 minuten geleefd. 10 - 0 voor de XS admins en niemand die denkt dat FUGGER iets te zeggen heeft over XS. Draadje is ongeveer 64 keer gelezen en had 2 posts voordat ie werd verwijderd.

triest man :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Laatst online: 27-12-2024

Syngrow

Framerate is life

He is gewoon te zielig voor woorden. Ik kan begrijpen dat FUGGER het niet leuk vind om niet als gedeeltelijke eigenaar aangezien te worden terwijl hij alles betaald. Maar om nou zoiets te gaan doen..... dat gaat me echt te ver :(

Hij is gewoon bezig om een hechte (denk ik ;) ) community naar de kl*te te helpen.

off-topic: ik was 1 van die 2 posters die nog wel de moeite nam om in YoupY's topic te posten, uiteraard voor de XS-admins gestemt ;) schijnbaar heeft FUGGER wel zn doel bereikt, iedereen is bang van hem. Maar 10 stemmen op 64 views :/

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Nee mijn F5 knop zat een beetje vast en ik denk die van Youpy ook.
Trouwens ik had ook gestemd, maar niet de moeite genomen om te posten. Wel de link op het forum gepost waar nu een aantal mensen van XS rondhangt (zie een eerdere post van mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 21:30
<GillezZzZzZz> without fugger, XS would've been long gone!
<clearscreen> but I'm not really hearing good shit bout him? :/
<GillezZzZzZz> that information is incorrect

:? Ik weet het allemaal niet meer :(

[ Voor 21% gewijzigd door danslo op 24-03-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch denk ik dat we niet teveel moeten zeggen over Fugger, wat hij doet is fout ongetwijffeld maar niemand weet HOEVEEL Fugger BETAALD heeft.
als dit dus iid een rechtzaak word kan het meschien zo zijn dat Xtreme hem moet terug betalen maar minder als dat ze hem verschuldigt waren natuurlijk door de schade van deze actie. Maarja dat weten we alleel als we 100% zeker weten of het zo zit en om welke bedragen het ging en natuurlijk welke afspraken daarvoor zijn gemaakt.

Ik kies dus geen partij, keur deze actie af maar wil meer info voorat ik ook maar een mening met onderbouwing kan uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Lees de statement van DuronDude/JCviggen, dat verklaart een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Ach, 1 april komt er weer aan, en een goede grap is juist een grap waarvan niemand doorheeft dat het een grap is. Daarom denk ik dat dit een grap is :+

offtopic:
Wel erg extreem om dan een hele frontpage plat te gooien, maar je moet er wat voor over hebben :P

Lets wait

[ Voor 29% gewijzigd door Exigence op 24-03-2004 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
En er is weer een draadje in de prullenbak beland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

VinnieWeiss schreef op 24 maart 2004 @ 22:59:
En er is weer een draadje in de prullenbak beland...
$prullenmand = $prullenmand+1;

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Exigence schreef op 24 maart 2004 @ 23:06:
[...]

$prullenmand = $prullenmand+1;

:|
offtopic:
prullenmand++; ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57065

Exigence schreef op 24 maart 2004 @ 22:51:
Ach, 1 april komt er weer aan, en een goede grap is juist een grap waarvan niemand doorheeft dat het een grap is. Daarom denk ik dat dit een grap is :+

offtopic:
Wel erg extreem om dan een hele frontpage plat te gooien, maar je moet er wat voor over hebben :P

Lets wait
kwam wel vaak op Extreme, maar meer om te lezen en ervaringen op te doen van anderen... (vragen stellen in engels is niet mn sterkste punt iig )

maar nu ik de 1e link van Serenity volgde moest ik inloggen, omdat ik er altijd wel lees, maar nooit post had ik ook geen account, en ik wou eentje aanmaken, maar..........
Sorry. Registration has been disabled by the administrator
1 april grap oke, maar om het forum direct te blokkeren voor nieuwe mensen is wel erg strange imho (stel nu dat ik een vraag had over mn nieuwe Prom setup ofzo?, dan kan ik daar niet met mn vraag terecht iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422

Zolang de NL communties er nog maar blijven ;)

Overigens wel fucked up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Anoniem: 57065 schreef op 24 maart 2004 @ 23:29:
[...]

1 april grap oke, maar om het forum direct te blokkeren voor nieuwe mensen is wel erg strange imho (stel nu dat ik een vraag had over mn nieuwe Prom setup ofzo?, dan kan ik daar niet met mn vraag terecht iig)
Dit is dus geen 1 april grap. Fugger heeft gewoon XS helemaal overgenomen. Draadjes waar hij het niet mee eens is worden meteen verwijderd. XS Admins verwijderd, en user die het niet met hem eens zijn worden gebanned en de toegang ook compleet ontzegt door ervoor te zorgen dat ze zich niet meer kunnen registreren onder een andere naam.

ziek mannetje dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:00

TGEN

Hmmmx_

Exigence schreef op 24 maart 2004 @ 22:51:

offtopic:

Lets wait
Jij denkt hem door te hebben, dus is het per jouw definitie geen grap :P.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb net van een regular vernomen dat XS snel weer in de goede handen zal zijn :) We zullen zien.. Vanavond amerikaanse tijd

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 25-03-2004 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897 schreef op 25 maart 2004 @ 02:52:
Ik heb net van een regular vernomen dat XS snel weer in de goede handen zal zijn :) We zullen zien.. Vanavond amerikaanse tijd
laten we het hopen, het kan toch ook niet zo moeilijk zijn lijkt me? Er zijn backups aanwezig van een aantal dagen geleden. Kortom men gaat naar de server haalt de server even down. Gooit de backup er over, stelt de rechten bij en Xtreme is weer Xtreme.

offtopic:
Fewture slaap jij 's nachts niet ofzo? :+
Door Serenity - Thursday 25 March 2004 02:52

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 51220 op 25-03-2004 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Laatst online: 08-05 16:33
ik weet het allemaal nog niet zo
tenzij het een folish april is maar anders nooit goed voor deze site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eindelijk een uitleg van zijn kant uit :) Duidelijk weer een heel ander verhaal, en als het waar zou zijn is Fugger juist goed bezig. Al is de aanpak dan wel niet helemaal netjes verlopen.
petervandamned schreef op 25 maart 2004 @ 09:03:
ik weet het allemaal nog niet zo
tenzij het een folish april is maar anders nooit goed voor deze site
goed is het natuurlijk nooit, het geeft het forum een slechtere/beschadigde naam. Terwijl het toch altijd een hoogstaand forum was.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 51220 op 25-03-2004 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet het iig niet meer. En zolang er onduidelijkheid is gaan mensen kanten kiezen en valt de community uiteen, zoals Serenity zei.

Ik heb nu echter de indruk dat het een beetje die kant op aan het gaan is, waar ik voorheen dacht het wel in orde zou komen omdat er netjes één 'schuldige' aan te wijzen was. Het wachten is op third party informatie...

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 107583 op 25-03-2004 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 30-05 22:27

Syzzer

Prutser

Pfff, na dat draadje van Fugger doorgelezen te hebben ben ik helemaal de kluts kwijt. Iedereen schreeuwt vanalles en beweert bewij te hebben ...

Ik kijk morgen of overmorgen wel gewoon wat ervan terecht is gekomen, ik kan er toch niets aan veranderen :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Originally posted by Assasin-uk
Just to let you all know..

This morning i did have a brief statement from JBELL.
I have requested more indepth information from him.

And also requested that if he knows the contact details for Hardass and CCW that he asks them to send any comments they have.

Rest assured i will present the facts to the people.

If anyone needs to email me today please use [email]it@cispress.com[/email]
Thats between the hours of 9-5 GMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IDD shocking dit:

Frank admitted on ventrilo that they tried a hostile take over. JC has stated the wanted to knock me off in a most unpleasent way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm lastig, FUGGER heeft alles betaald, de rest niet, daar heeft ie facturen en betaalbewijzen van dus dat geloof ik best. Hij moest de site wel platgooien omdat ze em buiten hadden gesloten. Het duurt dan ff om de boel weer op orde te krijgen maar nu draait de boel dus weer.

Registratie staat uit omdat dit een backup is en dus niet de huidige versie, als er dan nieuwe leden bijkomen kan dat eventueel problemen opleveren.

Ik denk niet dat FUGGER hier iets aan kan doen, hij doet z'n best voor de mensen maar pikt het niet van sommige leden van de crew dat ze de boel overnemen. Ik snap zoiezo niet hoe dat je uberhaupt kan denken dat je een site kan wegkapen bij de eigenaar, hij had volgens mij als enigste de DNS gegevens dus dan haalt het allemaal niet zoveel uit. Het lijdt alleen tot downtime en onrust.

Iedereen is een beetje geschokt nu, maar aangezien FUGGER een duidelijke statement maakt en z'n acties heel logisch lijken en ook lijken te kloppen met wat iedereen gezien heeft, daarnaast zegt ie bewijzen te hebben in de vorm van facturen en betaalbewijzen.

Iemand die zo'n statement maakt is of een hele dappere bluffer of spreekt gewoon de waarheid. Ik denk dat FUGGER wel de waarheid spreekt en dat iedereen weer rustig verder moet gaan zoals voorheen en er zelf voor zorgen dat de community bij elkaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuronDude
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2019

DuronDude

Crazy Belgian

Anoniem: 67204 schreef op 25 maart 2004 @ 12:43:
IDD shocking dit:

Frank admitted on ventrilo that they tried a hostile take over. JC has stated the wanted to knock me off in a most unpleasent way.
incorrect.

XP 1700+ 1466 MHz@ 3016 MHz, EP-8RDA,2 x 256MB Twinmos 3200 Winbond CL2.5, Prometeia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Op het moment twijfel ik er nog aan wat er precies gaande is. Volgens FUGGER is het duidelijk dat hij alle betalingen deed, en ik geloof ook wel dat hij daar wat aan bewijs voor kan neerleggen.

Wie nu de legale eigenaar is van de site heb ik nog steeds m'n twijfels over.....

Het is nu van 1 kant in ieder geval duidelijk hoe het verhaal in elkaar zit. Voordat ik nu FUGGER ga geloven wil ik eerst wel eens de andere kant van het verhaal horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79835

FUGGER zijn verhaal klinkt heel wat geloofwaardiger dan wat JC op de eerste pagina vertelde. Kom maar op met die bewijzen dat FUGGER ervoor betaald werd, dit is niet bepaald wat hij zegt. En onbetrouwbaar kan je hem ook niet noemen, hij heeft XS gered, bijna alles zelf betaald, de site is in die tijd nauwelijks offline geweest (ondanks achterstalige betalingen van Dagooch) en wordt dan in de rug geschoten.

I vote for FUGGER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79835 schreef op 25 maart 2004 @ 14:36:
FUGGER zijn verhaal klinkt heel wat geloofwaardiger dan wat JC op de eerste pagina vertelde. Kom maar op met die bewijzen dat FUGGER ervoor betaald werd, dit is niet bepaald wat hij zegt. En onbetrouwbaar kan je hem ook niet noemen, hij heeft XS gered, bijna alles zelf betaald, de site is in die tijd nauwelijks offline geweest (ondanks achterstalige betalingen van Dagooch) en wordt dan in de rug geschoten.

I vote for FUGGER
Ik zeg niks maar Fugger lijkt momenteel idd sterk te staan.
W8 nog wel even reactie af van de tegenparty en bewijs kan ook handig zijn, hopelijk gaan de gewone forums nu wel weer gewoon door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
http://www.xtremesystems....ead.php?s=&threadid=32310
Originally posted by OPPAINTER
Here’s my thoughts:

I think Fugger did a great job keeping XS up and running. Thanks my friend.

BUT,, I think the honorable thing to do is for Fugger to release the rights back to Chris( Frank),,After Chris(Frank) reimburse Fugger for his services. I don’t believe Chris gave Fugger the Site by choice to completely take it over.

I also think that XS is going take such a big hit from all this amateur wheeling and dealing that it will not become a reputable web site in the eyes of the industry.

Fugger did good, insulted a few to many of my friends along the way, but did good.

Good luck to both parties in resolving the issue and I’ll see at the top of the 3D charts :)

OPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 51220 schreef op 25 maart 2004 @ 08:46:
[...]

laten we het hopen, het kan toch ook niet zo moeilijk zijn lijkt me? Er zijn backups aanwezig van een aantal dagen geleden. Kortom men gaat naar de server haalt de server even down. Gooit de backup er over, stelt de rechten bij en Xtreme is weer Xtreme.

offtopic:
Fewture slaap jij 's nachts niet ofzo? :+
Door Serenity - Thursday 25 March 2004 02:52
Wat ik 's nachts doe zijn mijn zaken, maar op die dag kwam ik net van m'n werk. Zo staan er ook posts van mij om 6 uur 's ochtends.

Overigens vind ik het verhaal van FUGGER aardig geloofwaardig. Alleen is hij er als een klein kind mee omgegaan. Wat een prutser zeg..

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 25-03-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
http://www.ocforums.com/s...ad.php?s=&threadid=282850
Je moet je wel even registreren misschien. Hier staat ook veel informatie van de andere kant.
SilverSinkSam lijkt het nu allemaal uit te werken van beide kanten en dan zijn advies aan beide kanten te geven.
Ze zeggen ook dat Fugger zijn werk niet goed deed. Overigens lijkt het erop dat Chris nog wel de legale eigenaar is van XS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VinnieWeiss schreef op 25 maart 2004 @ 23:05:
http://www.ocforums.com/s...ad.php?s=&threadid=282850
Je moet je wel even registreren misschien. Hier staat ook veel informatie van de andere kant.
SilverSinkSam lijkt het nu allemaal uit te werken van beide kanten en dan zijn advies aan beide kanten te geven.
Ze zeggen ook dat Fugger zijn werk niet goed deed. Overigens lijkt het erop dat Chris nog wel de legale eigenaar is van XS.
Jezus wat een gedoe allemaal, hoe het nou helemaal precies in zijn werk is gegaan komt niemand denk te weten, er zal van beide kanten natuurlijk een schepje bovenop gedaan worden. Hoop iig dat ze het probleem snel uit de weg is en dat als Fugger de m8 terug geeft aan die gosers er niks vervelends met XS gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422

Hmmz, Als alle users zich nu es bij elkaar pakte en gewoon een nieuwe community opzette? Laat ze dan stikken daaro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422 schreef op 26 maart 2004 @ 10:39:
Hmmz, Als alle users zich nu es bij elkaar pakte en gewoon een nieuwe community opzette? Laat ze dan stikken daaro...
Jij denkt dat ze dat zomaar ffies doen, wij (iig ik) zij VYW echt niet zomaar ffies weggeven aan een aantal goede users!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
whehehe :D

http://www.truextreme.com/forums/

Ziet er gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ai ai, dat ziet er niet zo positief uit zo'n afsplitsing... de community valt uit elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er inderdaad mooi uit, en werkt nog ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988

Ja, en bij welke moet ik nou terecht voor m'n phase-change gedoe? :(
Pagina: 1 2 Laatste