Toon posts:

CM3 98/99 niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet het, ik zou al lang naar de nieuwe CM moeten gaan, maar deze was speelbaar op mijn oude PC dus ik wilde hem op de nieuwe pc even herstarten. Echter ik krijg een windows foutmelding wanneer ik gewoon het spel wil opstarten. Niks illegaals, gewoon de originele versie en al gede-installeerd en geinstalleerd...

Hoe kan dit? Weet iemand dit?

Thanks!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:02
Misschien helpt het als je de foutmelding even geeft....

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

Topicstarter
Sorry... :9

Maar het is gewoon de algemene windows foutmelding (in cm3.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten)... Afgesloten voor ie uberhaupt geopend is. En ik maar denken dat ik van een crashende AMD naar een P4 2.8 HT een goede stap maakte... :(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand hier aanwezig die een oplossing weet??

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
welke windows versie gebruik je ?

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon Win XP... Daar kan het toch niet aan liggen? Had ik op mijn AMD ook...

• Bikkel-Rulez
installeren en alles verloopt gewoon goed?

misschien zou je klunenn proberen win 98 combiliteit? rechter muis knop en dan even veranderen in win 98

Verwijderd

Topicstarter
Installeren verloopt prima, no prob... Compatibiliteit.... jees, waar verander je dat ook alweer... lang geleden

Verwijderd

Topicstarter
Wauw!!! Thats all... gewoon de compatibiliteit... Ongelooflijk, had ik nooit aan gedacht...

Thanks!!!

• Bikkel-Rulez
Beterzz man veel speel plezier :D

Verwijderd

Topicstarter
Thanks dudes!! Ben inmiddels begonnen in de 3rd division in de UK, eerste match al met 2-0 gewonnen :)

Nog even een klein praktisch vraagje wat jullie misschien ook weten.
CM3 loopt als een tierelier op deze machine, maar de muis dus ook. Bij het bieden bijvoorbeeld hoef je maar 1 maal te klikken en de prijs schiet omhoog. Je kunt dus niet per 1000 selecteren bijvoorbeeld. Kun je de gevoeligheid van de muis'klik' ook instellen. Dit is namelijk wel irritant!

Thanks!
Pagina: 1