[UT2004] (dedicated) Server configuratie

Pagina: 1
Acties:

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb een vraag over de dedicated server configuratie.

Ik wil MapVote gebruiken op zo'n manier dat ik verschillende GameTypes heb, die ook verschillende maps gebruiken. Voorbeeld:

GameType: Standaard DeathMatch
Maps: DM-RRAJIGAR en DM-RANKIN
Mutators: geen

GameType: Instagib DeathMatch
Maps: DM-CORRUGATION en DM-Deck17
Mutators: InstaGib

Dat aanmaken van die GameTypes is niet zo moeilijk. Het toewijzen van Mutators aan deze "custom" GameTypes is ook geen probleem. Alleen de losse mappen wel. Je kan namelijk afaik (in de webadmin of in je ut2004.ini) alleen aangeven wat de "MapPrefixes" zijn. Dat zijn bv DM of CTF (alle files in de maps directory die met DM of CTF beginnen). Op die manier worden meteen alle mappen geselecteerd van een bepaald type, en dat wil ik dus niet (komt ook nog eens bij dat alle 1-on-1 maps ook geselecteerd worden, en dat wil ik al helemaal niet).

Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb al flink lopen zoeken in de tutorials/Faq's op www.unrealadmin.org. Ook heb ik al wat postings gedaan op het forum daar. Maar er wordt niet echt snel gereplied, en het niveau van de replies is ook niet echt geweldig.

Zo heb ik trouwens nog wel wat vraagjes, maar ik wacht even af wat de reacties hier op deze vraag zijn. Als ik zo goed als geen reacties krijg, zie ik ook het nut niet in om een hele waslijst met vragen hier neer te gooien.

edit: ik weet dat er een algemeen UT2004 topic is, maar daar staat zoveel algemeen gekakel in, dat ik het tech deel liever even in een apart topic zet.

[ Voor 14% gewijzigd door White Dust op 23-03-2004 22:17 ]