Toon posts:

NTI Backup Now restored niet

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik NTI Backup om iedere nacht een data directory naar een DVD te backuppen. Nu wil ik een bestand van enkele maanden geleden gaan restoren, maar dat doet ie niet. Fijn pakket ;). Originele versie, speciaal hiervoor gekocht......

Het gaat om versie 3.0.54.3 op Windows XP sp1. De backup heb ik gemaakt naar een CD-RW met een LiteOn CD brander en nu wil ik die cd restoren met een Pioneer DVR-A06 (die LiteOn heb ik niet meer). Ik kan de cd lezen en het backup bestand selecteren en door de files heen browsen en het bestand selecteren maar zodra ik de restore start krijg ik de error:

NTI Backup NOW! for Windows, Version: 3.0.54.3
Backup Format: 1
Job Name: Backup_030112_090934_001.NBF
Decompression error: T:\<bestandsnaam>
Processed File Count: 1
Total Bytes Before Compression: 0
Restore Registry: No
Restore Operation: Data read or decompression error.

Ik heb het bestand van cd naar lokale schijf gekopieerd en het read-only attribuut uitgezet, maar zelfde error. Deze tip kreeg ik van NTI support, ik heb ze laten weten dat het niet heeft geholpen en sindsdien hoor ik niets meer van ze.

Kent iemand dit probleem? Of is er een mogelijkheid om het .NBF bestand met de hand uit te pakken?

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tip van de helpdesk was om de hele directory te restoren. Ook dat hielp niet, sindsdien ook niets meer van ze gehoord. Product en support zuigen enorm.

Ik 'backup' inmiddels met robocopy naar een andere pc, dat werkt wel en is gratis. Maar ik ben nog steeds dat belangrijke bestand kwijt :'(

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-07 13:45
heb precies hetzelfde probleem. ik denk dat er niet veel aan te doen is.

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

staat het goed op een DVD van de dagen daarvoor?

You don't need eyes to see, you need vision