Ik ben een zeer grote fan van de bekende Tv-serie FRIENDS, nu download ik daar ook regelmatig de nieuwe afleveringen van, via KaZaA. Dit is altijd goed verlopen, maar nu downloade ik op 23-3 de elfde aflevering van het tiende seizoen, en nadat KaZaA keurig binnen een half uurtje de aflevering gedownload had, ging ik hem bekijken. Het beeldkwaliteit was in vergelijking met sommige andere afleveringen erg goed, en het geluid was ook van de al verwachte gemiddelde klasse, er was echter één probleem; het beeld en het geluid liep niet gelijk. Ik ben toen op zoek gegaan naar een programma om dit te synchroniseren, maar die felle zoektocht werd helaas niet beloond. Dus nu is mijn vraag of iemand een programma heeft om de ac3 dus gelijk te zetten met het beeld.
Misschien dat VirtualDub hier opties voor heeft?
Catch a smile out there!
Dr Divx is een goed programma.
heej ik denk dat dit topic niet erg lang gaat leven eigenlijk want hier zijn nog wel 30 draadjes over te vinden...maar goed we zullen zien ik zeg niets.
heej ik denk dat dit topic niet erg lang gaat leven eigenlijk want hier zijn nog wel 30 draadjes over te vinden...maar goed we zullen zien ik zeg niets.
[ Voor 50% gewijzigd door MacDokie op 23-03-2004 23:13 ]
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Ik gebruik DVDeo Pro 2. Volgens mij gebruikt die gewoon VirtualDub, onder de DVDeo interface (ik zie geen losse programmabestanden, maar wel een virtualdub.dll in de map C:\Program Files\DVDeoPro2).
In de interface van DVDeo werkt dit synchroniseren bijzonder onhandig en onzorgvuldig (al is de onzorgvuldigheid in eerste instantie mijzelf te verwijten).
Ik heb me nog niet verdiept in handigere programma's of methoden.
(Kortom; ik hou dit topic even in de gaten
.)
In de interface van DVDeo werkt dit synchroniseren bijzonder onhandig en onzorgvuldig (al is de onzorgvuldigheid in eerste instantie mijzelf te verwijten).
Ik heb me nog niet verdiept in handigere programma's of methoden.
(Kortom; ik hou dit topic even in de gaten
Ik heb ook weleens problemen met audio en video dat niet gelijk loopt, uitraad wel verschillende programmaatjes gevonden maar je krijgt het helaas nooit helemaal zoals het zou moeten.
Ik vraag me af hoe dat kan dat sommige dingen niet 'gelijk' zijn gecodeerd. Verkeerde instellingen ofzo tijdens maken? 
zoek eens op DivX Synchronizer.
zoek eens op DivX Synchronizer.
Ik zou idd Virtualdub gebruiken, zoiets heb ik ook wel eens. Waarschijnlijk is het geluid verkeerd geencodeerd.
Dat geeft Virtualdub waarschijnlijk wel aan.
Is de vertraging/vooruit lopen steeds constant? Als dat zo is dan kun je ook Media Player Classic gebruiken, daar kun je namelijk realtime het geluid mee naar achteren of naar voren verplaatsen
Dat geeft Virtualdub waarschijnlijk wel aan.
Is de vertraging/vooruit lopen steeds constant? Als dat zo is dan kun je ook Media Player Classic gebruiken, daar kun je namelijk realtime het geluid mee naar achteren of naar voren verplaatsen
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Waarom kan dat met een classic versie wel en zijn dat soort opties bij latere versies weggelaten? Het werkt toch?
Pagina: 1