oke kwam terug van iets van school en me broer was al weg toen ik de pc aan deed zag ik overal op het scherm foutjes zoals stippen en dat soort dingen toen ik in windows was het erger maar ik zag gewoon alles, maar alles was in een lage resolutie dus ik veranderde de resolutie en bam zwart beeld en kwam weer teug in windows en werd daarna gelijk zwart. en bleef het zo
nu elke keer als ik opstart zie ik dos wel (met stippen) maar als ik windows opstart geluid hoor dan blijft et zwart maar hij doet et wel.... (als ik iets opstart dan hoor ik et)
en ik denk dat het met de bios te maken heeft ook al deed ik een flashing van nieuwste versie en nog steeds niks
trouwens net voordat hij windows in gaat (en zwart wordt )
Attention no signal vaag want hij had wel beeld daarvoor, heb gecheckt met een ander scherm maar dat deed iet et ook niet
hoe los ik dit op
Win xp
p4 2,8 1024 ddr
HIS ati radeon 9800 128
motherboard p4p800 delux
nu elke keer als ik opstart zie ik dos wel (met stippen) maar als ik windows opstart geluid hoor dan blijft et zwart maar hij doet et wel.... (als ik iets opstart dan hoor ik et)
en ik denk dat het met de bios te maken heeft ook al deed ik een flashing van nieuwste versie en nog steeds niks
trouwens net voordat hij windows in gaat (en zwart wordt )
Attention no signal vaag want hij had wel beeld daarvoor, heb gecheckt met een ander scherm maar dat deed iet et ook niet
hoe los ik dit op
Win xp
p4 2,8 1024 ddr
HIS ati radeon 9800 128
motherboard p4p800 delux