XPDE 0.5.0 is uit

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik weet dat er sommige zijn die het wel op prijs stellen, en de frontpage plaatst het niet. Dus bij deze: Er is een nieuwe versie uit van deze XP look alike window manager, en desktop environment. De code is namelijk vanaf scratch opnieuw gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.xpde.com/shots/fullshot.png

groter formaat: http://www.xpde.com/shots/fullshot.png

Erg handige (en snelle!!) windowmanager die dezelfde look and feel behoud als je gewend bent om op een wintel machine te werken, maar wil overstappen op linux. desalnietemin zitten er nu al een paar handige utils bij (tenminste in 0.4.0 maar misschien missen die nu wel) die je vaak nog mist op kde/gnome.

Tuurlijk niet iedereen vind zon Windowmanager/desktopenvironment even mooi, maarja het is mooi dat de keuze er is!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat de FP het niet plaatst, omdat het meer iets is voor de meuktracker? :?
Misschien moet je hem daar is submitten...

En het wil soms nog wel eens duren, voor het ergens op de FP verschijnt ;)

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2004 21:04 ]

• M4RTiN
Ik doelde ook op de meuktracker eigenlijk, niet te bijdehand he ;)

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:14

scorpie

Supra Addict

Op de site staat maar 1 screenshot van de nieuwe versie, maar ik ben benieuwd of je nu ook de classic look kunt handhaven als in versie 0.4.0? Kan dat namelijk nergens vinden.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• M4RTiN
hun doel is om Windows XP, tot de pixel na te maken, ook elke optie dus ook de classic look, alleen waarschijnlijk zit die optie hier niet in, de vorige versies waren wel weer de classic look (0.4.0) dan zou je die kunnen testen

De nieuwste versie heeft minder opties dan 0.4.0 maarja hij is compleet opnieuw geschreven...

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 15:15

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

M4RTiN schreef op 23 maart 2004 @ 21:16:
hun doel is om Windows XP, tot de pixel na te maken
Nou, om copyright-redenen was hun doel een Desktopenv neer te zetten die het mogelijk maakt met lichte configuratie de Windows XP look en Windows-XP-Schermpjes (netwerk- en apparatenmanagment en dergelijk) mogelijk te maken. Dat het nu lijkt op Longhorn of Windows XP of classic, is de skin, niks meer.

Eigenlijk is het dus best custamizable :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NOS policy - updated 01/04/03 derde punt, wat is daar onduidelijk aan volgens jou? M.a.w. deze gaat dicht.

[ Voor 3% gewijzigd door Zwerver op 23-03-2004 21:28 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:24
Voor de duidelijkheid nog maar: er is natuurlijk een reden dat dit zo is; het moet in overleg omdat het bij sommige 'grote' pakketten zoals de kernel, een major release van KDE of Gnome, Apache of andere zeer veel gebruikte projecten wel OK is, maar we het voor de rest liever niet zien, omdat daarvoor al sites als Freshmeat, de meuktracker etc. bestaan, en het alleen een hoop overbodige topics veroorzaakt die niemand interesseren. Dus alleen projecten waar echt bijna iedereen wel op de een of andere manier mee te maken heeft komen in aanmerking, en dan nog alleen upgrades die ergens over gaan.

Omdat er natuurlijk discussie over mogelijk is welke projecten dat dan betreft en wat een 'major upgrade' is en wat niet, en dit ook kan verschuiven in de loop van de tijd, vragen we om eerst even contact op te nemen voor je zo'n topic opent (het algemene e-mail adres van alle NOS mods kun je ook vinden in de policy).

Oh, enne: XPDE 0.4.0 staat wel degelijk in de meuktracker, dus als je even naar de Meuksubmit pagina gaat en bovenstaande copy/paste, staat 0.5.0 er binnenkort vast ook wel. Lijkt me. (Als ze het daar niet willen posten dan ligt het misschien aan de incomplete submit, of wijs ze desnoods even er op dat 0.4.0 wel gepost is dus waarom zou 0.5.0 dan niet meer gepost worden? - iig hebben wij als GoT-moderators net zo veel (of weinig) invloed op wat de FP wel of niet post als jij, dus als je wilt dat het daar verschijnt zul je het zelf ff moeten proberen ;) ).

[ Voor 16% gewijzigd door Wilke op 24-03-2004 00:50 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.