Toon posts:

belkin wireless usb ism speedtouch wireless

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met probleem. Ik wil via een belkin wireless usb apparaat internet op een pc via de speedtouch wireless, welke wordt meegeleverd door de KPN bij aanvraag adsl. Nu krijg ik dit niet voor elkaar. Kan iemand mij vertellen hoe dit precies in zn werk gaat? ik sluit het netjes aan enz. Ik kan ook niet pingen, en de speedtouch wordt ook neit gevonden met het programmatje. Pas als ik zelf de naam invul van de speedtouch ziet hij hem. Maar ja, hoe krijg ik nu verbinding met internet? Of, gaat dit gewoon niet samen? Als dit zo is heb ik echt een probleem. Oude pc, en ik krijg hier met geen mogelijkheid een wireless kaartje geinstalleerd. Dus vandaar dat ik maar naar de usb variant ben gegaan. Deze kon ik wel netjes installeren enz. Wat doe ik verkeerd? De speedtouch staat op dhcp en ook webencryptie staat uit. Dus dit kan het probleem niet wezen, en anders zou de belkin software nog steeds dit aparaat moeten vinden. De speedtouch staat trouwens op kanaal 7. Is dit soms het probleem? Zo ja, waar verander ik dit?

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 05:34
Umm, ik vind dit allemaal maar erg vaag hoor. Ik denk niet dat veel mensen je met zo'n topic start je kunnen helpen. Dingen zoals "ik sluit het netjes aan enz" zijn nogal vaag en "Kan iemand mij vertellen hoe dit in zn werk gaat" wordt vaak ook niet erg gerespecteert. Je moet echt proberen wat duidelijker te zijn hoor, anders krijg je echt geen antwoord.

[ Voor 19% gewijzigd door silentsnake op 23-03-2004 21:16 ]