Toon posts:

GTA3:VC start niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gta3:vice city en windows 2003. met de originele windows 2003 drivers werkt het spel wel maar als ik de nieuwste Catalyst
4.3 van de ati site haal start het spel niet meer op. als ik het wil starten doet het niks, krijg ook geen melding oid.
onder windows xp had ik btw hetzelfde. met de 3.8 4.1 en 4.3 deden ze het niet, maar ik wil wel het liefste nieuwe drivers gebruiken.
wie weet een oplossing? ik heb de search al gebruikt maar niks gevonden helaas.

Ik heb:
amd xp2500+
abit nfs-7
512mb ram
hercules radeon 8500 128mb
Directx 9

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54

UTM

Als ik zo je post lees komt bij mij de conclusie dat bij nieuwe drivers gta:vc terug slaat naar je desktop. Dit kan verholpen worden door andere ati drivers: http://www.omegacorner.com. Je zou ook mischien de refreshrate kunnen fixen van je beeldscherm en kaart. Iig succes!

edit:// Mischien dat je in dit draadje een oplossing kan vinden: Catalyst 4.3 zijn er.
Heb je sp1 al geinstalleerd? Welke directX ? Dit zijn twee goeie oplossingen voor sommige problemen binnen Gta!

Uit GTA III FAQ Spielerij - Game FAQs?limit=1
Vastloper bij openen spel:
Gooi het bestand logo.mpg uit de $installdir/GTAIII/movies directory.
PRobeer dat eens zou ik zeggen

[ Voor 51% gewijzigd door UTM op 23-03-2004 20:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
refreshrate fix heb ik al, en hij slaat niet terug naar me desktop maar doet gewoon helemaal niks..

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Is het trouwens GTA3 of GTA:VC? :? Daar zit wel een verschil in nl. Heb je al GTA-VC.set uit je mijn documenten/gta vice user files dir gehaald? (of mijn documenten\gta3 user files, dan heet het GTA3.SET)

Verwijderd

Topicstarter
VC maar thnx dat .set bestandje verwijdere deed het em :)

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:14
Dat is standaard procedure nr. 1 bij problemen met VC of GTA3, het set bestandje weggooien. 90% van de problemen los je ermee op.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

'k heb zelf ook nog probje met VC O-)
Als ik me pc wat langer heb aanstaan, paar uurtjes ofzo, en ik denk 'ey laat ik eens VC gaan spelen', ik start VC op en me beeld is zwart en me beeldscherm gaat op stand by...fijn! :r
Als ik daarna herstart kan ik VC weer wel draaien zonder probs 8)7
Pagina: 1