Toon posts:

Harde schijf niet juiste grote.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Maxtor 200gb gekocht. Nu wil deze niet meer dan 134,7gb laten zien.
Ik weet waar jullie aan denken.....hij heeft niet alles gepartitioneerd.
Maar dat is het niet, hij zegt in de bios dat het een 134,7gb schijf, terwijl bij het opstarten hij wel aan geeft dat ie nieuwe hardware heeft gevonden en zegt dat het om een 200gb schijf gaat (typenr geeft ie aan). Bij het opnieuw install van Windows heb je ook de optie om partities te maken. Zelfs daar geeft ie aan 134,7gb.

Wat kan er aan de hand zijn?

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-03 16:17
Volgens mij is dit het standaard ATA133-schijf op ATA100-controller probleem...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

GarBaGe schreef op 23 maart 2004 @ 20:11:
Volgens mij is dit het standaard ATA133-schijf op ATA100-controller probleem...
Nee hoor. Ik had hetzelfde met een 160 gig schijf. SP1 instaleren en het probleem verdween als sneeuw voor de zon. (partition magic hielp ook wel een beetje om zonder veel moeite mijn extra 30 gig er aan te plakken))

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je vooronderzoek doet door o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te doornemen eer je een topic opent. Ik kan helaas op geen enkele manier uit je topicstart opmaken of je dat überhaupt ook maar hebt gedaan. Lees eens de tekst bovenaan de New Topic van dit subforum. Daarin staat beknopt samengevat wat van je wordt verwacht eer je een topic opent B)

Anyway, het antwoord op jouw vraag is dus gewoon in de FAQ van dit subforum te vinden. Echter de Search en Google verschaffen ongetwijfeld ook vele antwoorden, mits je een beetje slim met de keywords speelt.

Dit topic is gesloten.