[XP] reg code al geactiveerd ...?

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Voordat een modje dit direct op slot doet.... het gaat hier niet om illegale software.

Ik ben voor een vriend een pc aan het opzetten. deze wil perse xp, heeft geld genoeg en geen enkele pc kennis, dus het verzoek of ik dit wil doen.

Had een amd bord met dito cpu gekocht maar dit bord ging eergisteren naar zijn grootje. naar winkel terug gegaan en iov met beetje bijbetaling nu een intel bord met dus dito cpu.

en nu het probleem.

de amd versie had ik al geinstalleerd en keurig geactiveerd. heb een origineel uk pro versie gekocht!! en deze wil ik nu opnieuw met dit intel bord gebruiken...

Helaas niet mogelijk, de boel was al geactiveerd en ... helaas pindakaas.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ??? moet ik nu MS bellen ???ik heb dus ECHT DE ORIGINELE Pro versie LOS gekocht.....

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• constructor
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:38
Gewoon opnieuw installen en ms bellen en het hele verhaal vertellen, krijg je zo een nieuwe code.
succes :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:50

momania

iPhone 30! Bam!

Je kan idd gewoon met Microsoft bellen, dat staat ook als het goed is in de registratie wizzard, incl telefoon nummers. Alleen omdat je ene engelse versie hebt, zullen de nederlandse nummers er misschien niet bij staan, maar die zijn wel op de site van mirosoft te vinden :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
zijn die nu nog bereikbaar ???? ding moet morgen afgeleverd worden....

Hoe kan ik die lui overtuigen ? moet ik exact vertellen met welke hardware ik de vorige install heb gedaan ? kan wel overigens hoor...

Leuk zo trouwens, eerste xp ervaring, blijf zelf lekker op w2k. Krijgt die maat van me dit nu weer als hij later iets nieuws gaat kopen ?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 14:09

Xof

24/7 volgens mij :)

Edit: overtuigen hoeft niet, ze moeten jou gewoon geloven..

Als jij dit 5x in de maand doet dan gaan ze rare dingen denken ja, maar nu echt niet.. :)
Je krijgt als het goed is gewoon een computer aan de telefoon waar je een code in moet tikken en dan krijg je een nieuwe code terug :)

[ Voor 89% gewijzigd door Xof op 23-03-2004 20:10 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:50

momania

iPhone 30! Bam!

Gompy58 schreef op 23 maart 2004 @ 20:07:
zijn die nu nog bereikbaar ???? ding moet morgen afgeleverd worden....

Hoe kan ik die lui overtuigen ? moet ik exact vertellen met welke hardware ik de vorige install heb gedaan ? kan wel overigens hoor...

Leuk zo trouwens, eerste xp ervaring, blijf zelf lekker op w2k. Krijgt die maat van me dit nu weer als hij later iets nieuws gaat kopen ?
Als het goed is krijg je een registratie wizzard. Daar kan je dan kiezen om per telefoon te activeren en de rest wijst wel vanzelf eigenlijk.
Je moet aan hun een code doorgeven en dan krijg je weer een nieuwe terug geloof ik.
En ze zijn 24u per dag gratis bereikbaar ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1