Ik had dus 2 weken terug een 160 gig Maxtor gekocht, Geinstaleerd als slave, bij mijn 80 gig maxtor; alles werkte prima.
Toen mijn oude 80 gig maxtor verkocht was, moest hij als master gaan draaien.
Windows cd erin, bios op cd boot zetten en gaan.
Niet dus, Textbased setup gaat prima, maar daarna moet hij rebooten, en booten van de HDD, maar hij blijft al hangen bij Verifying DMI pool data.
Nou was dat voor mij een redelijk bekend probleem( t gebeurde als ik van sata naar pata ging met hdd bvb), En ik resette bios, maar hij bleef nog steeds hangen.
Na hier en op Google gezocht te hebben, en gevraagd aan een aantal personen, Bios gereset, Instellingen veranderd, boot drives veranders.(OOK DE RESULTS VAN DE SEARCH HIER)
Daarna heb ik alles weer uitgebouwd, en netjes weer ingebouwd. Maar het werkte nog steeds niet...
-Hier ging mobo dood-
Toen een Asus A7N8X-X gehaald, zelfde probleem, deze ingeruild voor een nieuwe, die WEER hetzelfde probleem gaf.
Toen Norrod helpdesk gebeld(waar ik me mobo gekocht had) en na de standaard vragen wist de helpdesk medewerker het ook niet meer.
Ik dus naar de winkel, Waar ze nu al anderhalve week bezig zijn met testen, testen, testen
Me harde schijf is volgens Powermax goed, me Gheugen is goed, ze hebben 4 mobo's geprobeert, maar t werkt nergens op:(
Ik weet het niet meer, bij de norrod komen ze er tot nu toe niet uit.
Voor de duidelijkheid:
Systemspecs
Asus A7N8X-X
AMD Athlon 2500+ @ 3200+
Twinmos 2x256mb PC3200
Maxtor 6Y160P(ofsow) 160 gig 7,2krpm, 8mb cache (PATA)
BTC DVD/CDrw combodrive
Chieftec 360wtt voeding
Wie kan hier de verlossende tip geven?
Toen mijn oude 80 gig maxtor verkocht was, moest hij als master gaan draaien.
Windows cd erin, bios op cd boot zetten en gaan.
Niet dus, Textbased setup gaat prima, maar daarna moet hij rebooten, en booten van de HDD, maar hij blijft al hangen bij Verifying DMI pool data.
Nou was dat voor mij een redelijk bekend probleem( t gebeurde als ik van sata naar pata ging met hdd bvb), En ik resette bios, maar hij bleef nog steeds hangen.
Na hier en op Google gezocht te hebben, en gevraagd aan een aantal personen, Bios gereset, Instellingen veranderd, boot drives veranders.(OOK DE RESULTS VAN DE SEARCH HIER)
Daarna heb ik alles weer uitgebouwd, en netjes weer ingebouwd. Maar het werkte nog steeds niet...
-Hier ging mobo dood-
Toen een Asus A7N8X-X gehaald, zelfde probleem, deze ingeruild voor een nieuwe, die WEER hetzelfde probleem gaf.
Toen Norrod helpdesk gebeld(waar ik me mobo gekocht had) en na de standaard vragen wist de helpdesk medewerker het ook niet meer.
Ik dus naar de winkel, Waar ze nu al anderhalve week bezig zijn met testen, testen, testen
Me harde schijf is volgens Powermax goed, me Gheugen is goed, ze hebben 4 mobo's geprobeert, maar t werkt nergens op:(
Ik weet het niet meer, bij de norrod komen ze er tot nu toe niet uit.
Voor de duidelijkheid:
Systemspecs
Asus A7N8X-X
AMD Athlon 2500+ @ 3200+
Twinmos 2x256mb PC3200
Maxtor 6Y160P(ofsow) 160 gig 7,2krpm, 8mb cache (PATA)
BTC DVD/CDrw combodrive
Chieftec 360wtt voeding
Wie kan hier de verlossende tip geven?
[ Voor 3% gewijzigd door Bertus op 24-03-2004 07:14 ]
Heeft ook een computer!