half life pack platinum keys?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
ik vraag dit namens een klasgenoot van me die op GoT geen account heeft. Zijn probleem is namelijk dat hij een half life generation pack heeft gekocht , half life generation pack platinum bij de dynabyte voor 15€ . paar maanden hiervoor had ik ook zo'n pack gekocht maar dan zonder blueshift . daar zaten 3 keys bij , oppposing force , hl , en cs . maar nu is het probleem namelijk zo:

hij heeft dat pakketje geopent en er zitten maar 3 keys in :S
namelijk die van blueshift, opposing force en half life . die van cs kan hij niet vinden . weet iemand misshcien waar de keys op staan?

edit: hij heeft ook geen blueshift key. , reply op degene onder mij , er staat toch echt dat er cs retail bij zit .. ik heb namelijk die voirge pack gekocht en daar zaten er 3 in . cs retail , hl retail en opposing force.

eedit2: waarom zouden deze topics niet mogen , ik heb de search gebruikt maar daar staat het niet bij en het gaat toch over spielerij , problemen en VRAGEN ....

edit3: hij heeft namelijk de key nodig omdat hij samen met iemand anders het heeft gekocht en er vanuit gaat dat er 2 keys waren omdat ze beiden cs wilden spelen via steam.

edit4: lol zie mijn edits :P :+

[ Voor 38% gewijzigd door k5052 op 23-03-2004 18:17 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

CS heeft volgens mij geen key nodig.

Signature

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:01

UTM

edit:
Geblaat

[ Voor 91% gewijzigd door UTM op 23-03-2004 18:22 ]

• UTM

UTM

pastapappie.NET schreef op 23 maart 2004 @ 18:13:
CS heeft volgens mij geen key nodig.
Cs heeft wel degelijk een serial nodig! Cker wel voor Internet. Voor lan weet ik niet meer, ik speel geen cs meer na 1.6 en steam :X

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
pastapappie.NET schreef op 23 maart 2004 @ 18:13:
CS mod heeft volgens mij geen speciale key nodig, je kan de half-life key gebruiken.
Counter-Strike Retail echter wel!

[ Voor 18% gewijzigd door sdomburg op 23-03-2004 18:15 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Ik heb een oudere versie van Generation, maar bij mij staat de CS key gewoon op het doosje waar zowel CS als Half-Life zelf in zitten.

Die CS key boeit trouwens niet zo heel erg, als je HL installeert en dan de mod (1.5) gebruikt heb je die key niet nodig en ook bij Steam kan je dacht ik gewoon gebruik maken van je HL key :)
w03f schreef op 23 maart 2004 @ 18:13:
Mischien kan hij gewoon een van de keys proberen 8)7 Imo is het niet toegestaan om voor dit soort 'problemen' topics te openen. Nog 1 tip dan: Als je denkt dat het niet klopt. Ga dan even terug naar de winkel!
Waar zou dat op slaan :? Hij heeft het over de legale versie en vraagt niet om een key, dus waar zie jij iets wat niet toegestaan is?

[ Voor 41% gewijzigd door Hahn op 23-03-2004 18:16 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

maar je kan gewoon die key voor HalfLife pakken voor Counterstrike bij deze versie.
edit:
o, staat nu opeens ook al boven me :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 18:16 ]

• UTM

UTM

[b]December schreef op 23 maart 2004 @ 18:14:
[...]
Waar zou dat op slaan :? Hij heeft het over de legale versie en vraagt niet om een key, dus waar zie jij iets wat niet toegestaan is?
Nergens :X

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:35

momania

iPhone 30! Bam!

kenny89 schreef op 23 maart 2004 @ 18:11:
er staat toch echt dat er cs retail bij zit ..
En dus wat doe je als je niet krijgt wat er op de verpakking staat :?
Juist: terug naar de winkel ;)

Wij kunnen je hier toch niet helpen aan die key.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.