Radeon 9800 XXL?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Vossie1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-06 11:50
Ik krijg net het krantje van de Aldi binnen en daarin staat dat ze een computer verkopen met een Radeon 9800 XXL! Ik weet dat het een grote kaart is, maar om er dan een eigen naam aan te gaan geven... :S
Bestaat deze kaart ook echt of is dit een of andere trieste marketing 'truc.'

Off topic:
Weet iemand trouwens wat het kan zijn als je optische muis soms een paar sec. niet goed reageerd en alle kanten opschiet? Hij zit aangesloten op USB en het is een al wat oudere optische muis van Logitech, de MouseMan Wheel...

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Volgens mij was het een kaart gebasseerd op de Radeon 9800XT maar ondergeclockt ofzow?

Plz correct me if i'm wrong ;)

• Vossie1
Er staat ook dat er 128mb opzit? Dat is bij de normale XT's van ATI toch niet zo?

Verder nog iemand wat over die muis?

Verwijderd

prestaties zouden volgens reviews gelijk zijn aan een radeon 9800pro

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 17:46 ]

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

xt bezit toch 256 mb??

en hoever zit die muis van je ontvanger, en is ie wel storingsvrij??

Verwijderd

Symsonic schreef op 23 maart 2004 @ 17:43:
xt bezit toch 256 mb??

en hoever zit die muis van je ontvanger, en is ie wel storingsvrij??
ehh er staat ten eerste nix bij over draadloos, jah of neej :+
en wij hebben dit op school ook :? iig iets vergelijkbaars... af en toe schiet die muis wel alle kanten uit :? waar dat aan ligt weet ik niet.. ik heb t thuis iet, en dat is een standaard logitech optical muisje, miss dezelfde maar week ni zeker... ik zou allereerst denken dat t aan de drivers ligt, probeer dat eens :9 miss werkt t ;)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vossie1 schreef op 23 maart 2004 @ 17:41:
Er staat ook dat er 128mb opzit? Dat is bij de normale XT's van ATI toch niet zo?

Verder nog iemand wat over die muis?
Ik heb hier anders een (gemodde) 128 MB Radeon 9800 XT liggen hoor :) Topic over hoe je dat moet modden is hier wel ergens op GoT te vinden...

En dat van je muis... Is dat een klein beetje, of echt van uiterst links naar uiterst rechts (bijv.) Als het een klein beetje is, ik heb dat ook, denk dat mijn dual optical dood aan het gaan is :(

En dat die kaart een 'gekke' naam heeft is niet gek, want de kaarten zijn speciaal gemaakt voor Medion ;)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2004 17:50 ]

• Vossie1
Nee, de muis is iig niet draadloos. Wel een verouderde optische... hij schiet echt vaak andere kanten op, vooral in windows maar ook spellen en dat is helemaal vervelend. Misschien tijd voor een nieuwe, maar heb ook geen geldboom... :P
Afbeeldingslocatie: http://www.exhardware.com/reviews/mouseman/mouseman1.jpg
Dat is mijn muissie, hij ligt echt lekker in de hand, maar begint laatste tijd steeds meer raar te doen... :(
Je kan ook wel een beetje een patroon vinden in het rare gedrag, want als je bijv. naar boven wilt met je muis gaat hij juist schokkerig naar beneden enzo, het lijkt wel of hij het tegenovergestelde doet in een schokkende beweging. Het ligt trouwens niet aan de keuze voor USB of PS2.

[ Voor 8% gewijzigd door Vossie1 op 23-03-2004 20:35 ]

• Vossie1
Zit net wat te zoeken en lees dat je optische muis het soms niet zo goed wilt doen als er ook een rode muismat onderligt. Ik heb wel rode letters op mijn reclame muismatje zitten, dus misschien een keer een andere proberen...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Over die kaart kan in Radeon 9800XXL in nieuwe ALDI pc , en dat je ineens doorgaat over de muis, tja, dit is Videoplanken en Beeldkanonnen hè 8)7 Vandaar dat deze dicht gaat. Over de complete pc kan je in CSL kijken, en waarschijnlijk in CSL aanbiedingen.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.