Toon posts:

Abit VP6 + Celeron , kan dit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kameraad van me heeft laatst een Abit VP6 gekocht , hij had hiervoor een BP6 met 2* cleron 466.

Kunnen deze celerons op de VP6???????????!!?!?!?!?!?!? :?

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Officieel alleen pIII, volgens mij werken celerons ook echt niet (heb er nog niks over kunnen vinden).

Verwijderd

Celeron II's (vanaf 533 Mhz) werken iig niet, omdat op de processor zelf SMP is uitgeschakeld (dacht ik althans).

Verwijderd

het moederbord kan de benodigde voltage niet echt goed leveren, maar raar maar waar soms doet ie het wel ( nou ja hij start )

dus beter maar ff wachten of zo :(

Verwijderd

Topicstarter
Proc. zitten er nu in , maar blijft de hele tijd restten of niet doorgaan na het geheugen tellen of na hd detectie!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
is echt kutttttttttt, mijn nieuwe vp6 loopt niet met ouwe celeron 500, zowel enkel als dubbel niet, blijft resetten, ben ik gedoemt om toch 2 p3's te halen, verder ziet het bordje wel cool uit, raidcontroller, geheugen zit wel klote dicht bij het hddbracket, maar ik ben ver very depressed:(

Verwijderd

snap ik...
maar als je die 2 p3s in een keer binnen hebt; WOOOOOOOHOOOOO gaan met die banaan :7 >:) :P

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
het moederbord kan de benodigde voltage niet echt goed leveren, maar raar maar waar soms doet ie het wel ( nou ja hij start )
Klopt ja, ik las ook in een review dat het bord maximaal 1.85V kan leveren, en het default voltage van een Celeron is 2.0V. Bij niet al te hoog geklokte Celerons zal dit wel goed gaan (of 'goeie' exemplaren) maar de hoger geklockte Celery's hebben die 2V schijnbaar toch wel echt nodig ...

PC Specs

Verwijderd

dat is klote dan maar geen vp6

Verwijderd

en met een cel466 enkel

Verwijderd

hehe had dan maar een MSI 694D gekocht..die lusten wel die ouwe cellies..alleen OCen is er dan niet bij maar draait wel als een trein :P
Pagina: 1