Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 23:29
Van de week een nieuw frontje om mijn Samsung A800 gebouwd.
Allemaal goed gelukt, alleen is het klepje nu niet meer actief. M.a.w. de telefoon reageert niet alszijnde "open" als ik het klepje open.

Het vreemde is dat ik dus nergens een contact in het scharnier kan vinden wat voor de activatie zou zorgen :?

Zijn er op internet schema's of blueprints te verkijgen voor o.a. mijn telefoon?
Als ik zoek op technical layout of blueprint o.i.d. krijg ik alleen maar reviews over telefoons.

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-11 17:51
Van grijs verleden herinner ik mij het verwisselen van een behuizing van een vergelijkbare flip-phone: Motorola StarTAC. Hierin werd het open dan wel dicht zijn van de klep gedetecteerd mbv een reed-relais op de print en een klein magneetje in het kunststoffen frontje waar in dat geval enkel de speaker in zat. Wellicht is het hier ook het geval (en zit er nog een magneetje op het oude frontje).

Toevallig heb ik nog ergens een kapotte A800 liggen, dus zal ik ff opzoeken en berichten als ik hiermee tot een oplossing kom, tenzij... dit probleem al verholpen is?

[ Voor 5% gewijzigd door BellySM op 06-06-2004 17:35 ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 10:55
BellySM schreef op 06 juni 2004 @ 17:31:
Toevallig heb ik nog ergens een kapotte A800 liggen, dus zal ik ff opzoeken en berichten als ik hiermee tot een oplossing kom, tenzij... dit probleem al verholpen is?
Het lijkt me dat de topicstarter na 3 maanden echt niet meer op zoek is naar een oplossing ... Anders zou deze dit topic zelf wel hebben gekicked.

-