Toon posts:

Arctic Copper Silent 2 Rev. 2

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft er ook deze koeler voor zijn cpu. ik ben opzoek naar een goeie stille koeler voor mijn amd2800+

ik heb dus deze gevonden maar weet niet ofie echt goed is voor mijn systeem. ik wil het niet al te warm hebben.

Arctic Copper Silent 2 Rev. 2 (Athlon XP 3200+)
http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=48947

welke zijn nog meer goed voor een 2800+ en zijn stil.

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:02
http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=48650

Vind je van deze? Of zit je aan een budget vast?

Verwijderd

Topicstarter
dat niet egt maar ik wou graag weten wat de andere van deze koeler vinden. of hij goed bevalt.

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-07 12:29

gakkethijs

niks

heb de oudere versie op mijn barton 2500 gehad en beviel zeker niet slecht helemaal voor de prijs arcitic cooling is prima lowbudget merk

Verwijderd

Ik heb bij Arctic modellen altijd de indruk dat het accent meer ligt op stilte dan op goeie koelprestaties. Ik heb zelf de Slim Silent Pro TC gehad en dat ding draaide op zich wel lekker, maar niet bijzonder. Wel heel erg stil, though. Het rottige is alleen dat de temperatuursensor redelijk hoog tussen de fins van de heatsink zit, zodat de fan pas gaat draaien als je CPU al behoorlijk heet is geworden. Er zit gewoon een enorme vertraging in.

Verwijderd

Ik heb hem op m'n Duron800 zitten en hij is zo goed als niet te horen. De CPU word niet warmer dan 30 graden, maar het is dan ook een fileserver dus zo erg wordt de CPU niet belast. Als je een beetje goede airflow in je kast hebt moet deze koeler een AMD2800+ wel redelijk koel houden :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is de bedoeling van een ervaringen topic dat je eerst ZELF het stuk hardware in kwestie hebt. Als je het nog niet hebt zijn reviews er niet voor niets (en de GoT search wil ook nogal eens eea op doen duiken) :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.