Toon posts:

Externe PCMCIA module

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een externe PCMCIA module voor bij me htpc, maar ik kan nergens een "goede" vinden.
dat wil zeggen, ik kan ze wel vinden, maar of der zitten weer flashcard readers bij en dergelijke en ik zou der graag gewoon een willen die alleen een PCMCIA kaartje kan uitlezen. Maybe dat jullie van zo'n module op de hoogte zijn?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:12
ik heb er wel eens een zien liggen bij Comptechworld in Naarden.
werkt met een printerpoortaansluiting en is volgens mij alleen voor PCMCIA en niet voor CardBus kaartjes.

Verwijderd

Topicstarter
PROnline schreef op 23 maart 2004 @ 15:40:
ik heb er wel eens een zien liggen bij Comptechworld in Naarden.
werkt met een printerpoortaansluiting en is volgens mij alleen voor PCMCIA en niet voor CardBus kaartjes.
Ik ziet hem staan, 30 euro kost hij dan heb je 2 pcmcia sloten op je usb poort hangen. Best prijzig nog :(

Verwijderd

Topicstarter
niemand die ooit van zoiets heeft gehoord, tmag ook een inbouw zijn zodat hij in een 3.5 inch slot past.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 15:11

Sick Nick

Drop the top!

Je hebt voor 30 euro 2 van die sloten, is toch niet zo heel erg duur?

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op 24 maart 2004 @ 10:51:
Je hebt voor 30 euro 2 van die sloten, is toch niet zo heel erg duur?
opzich valt het wel mee, maar ik wil het liefst maar 1 slot zodat ik hem ergens in me htpc case kan verwerken.

Verwijderd

ik kwam laatst een pcmcia module tegen voor in een pci-slot. misschien is dat wat voor je?
geloof dat ie op marktplaats bij de netwerkproducten te koop aangeboden werd

Verwijderd

Topicstarter
pcmcia is geen optie nee, omdat in een via epia maar 1 pci slot zit en die is vol :(
Pagina: 1