Ik ben van plan om een Minidisc speler te kopen. Kan je die dingen aansluiten op de pc (geluidskaart of usb) om er mp3 files op te zetten en af te spelen?
Wel als je die nieuwe sony neemt, daar krijg je een pc-link kabel bij om audio bestanden te transferren, maar anders kan het ook hoor....., met elke minidisc recorder ken je opnemen
Wat kost die nieuwste Sony?
Sony heeft ook een actie: een Minidisc speler voor 99 piek. Is dat wat? Wat moet ik dan nog meer aanschaffen om mp3 bestanden daarmee af te spelen?
Het zal wel een hele domme vraag zijn maar ik stel hem toch nog maar ff
. Hoe zet je liedjes op een minidisc speler?
Sony heeft ook een actie: een Minidisc speler voor 99 piek. Is dat wat? Wat moet ik dan nog meer aanschaffen om mp3 bestanden daarmee af te spelen?
Het zal wel een hele domme vraag zijn maar ik stel hem toch nog maar ff
Die kan niets opnemen, die nieuwste kost geloof ik 649,-, maar dan hebbie wel wat
wil je een portable of een deck??
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ik heb een geluidskaart met optische uitgang! Ideaal voor minidisc, maar anders moet je gewoon zo'n tulpstekker naar jackplugkabel halen, en die jackplug in de speakeruitgang prutsen...
dr zit meestal wel een kabel bij... maar als je het echt handig wilt doen moet je gewoon een optische uitgang op je geluidskaart hebben... werkt perfect bij mij
dr zit meestal wel een kabel bij... maar als je het echt handig wilt doen moet je gewoon een optische uitgang op je geluidskaart hebben... werkt perfect bij mij
die actie van 99 piek is dat als je een deck koopt, dat je dan er een portable (waar je niet mee op kan nemen) voor 99piek bij kan kopen... is een mooie actie....Op zaterdag 16 december 2000 19:24 schreef hkersting het volgende:
Sony heeft ook een actie: een Minidisc speler voor 99 piek. Is dat wat?
Hoe zet je liedjes op een minidisc speler?
hoe liedjes op minidisc te zetten? heel simpel, gewoon je mp3-tjes laten afdraaien in winamp, dan zet ie ze dr vanzelf op. (wel natuurlijk de minidiscrecorder aansluiten
waarschijnlijk zijn er ook wel speciale proggies voor.... maar het (minidisc) werkt duz niet als een mp3player..
Verwijderd
jammer maar helaas ja 
en die poc link van sony is een opgehemeld audiokabeltje..
gaat gewoon nog steeds 1-speed. alleen interessant als je geen soundkaart hebt.
ik weet ook nog steeds niet wat ik wil, eigenlijk wel removable media, niet te groot, wel vlug te beschrijven.. en niet boven de 800 ballen .. die jukebox van 6 gb is wel
maar die kost dus ook vet veel ...
en die poc link van sony is een opgehemeld audiokabeltje..
ik weet ook nog steeds niet wat ik wil, eigenlijk wel removable media, niet te groot, wel vlug te beschrijven.. en niet boven de 800 ballen .. die jukebox van 6 gb is wel
ik heb nu ook zon optische uitgang
maar nu detecteerd hij nog steeds geen stops tussen 2 tracks in winamp
klopt... je minidisk kijkt op de optische ingang of er signaal is...Op donderdag 18 januari 2001 21:18 schreef M4RTiN het volgende:
ik heb nu ook zon optische uitgang
bep. geen signaal? -> einde track..
signaal loopt door? -> track loopt door
als de tijd tussen de 2 tracks te kort is, looptie dus gwoon door
dus ik moet instellen dat de ruimte langer is?
Verwijderd
Ik heb een Philips expanium en die rouleert echt zwaar.
Maar over die minidisc, met opnemen geloof ik dat er als er meer dan 3 seconden stilte is de recorder aan een nieuwe track begint. Een vriend van me heeft hier een interessante pagina over, waarvan ik natuurlijk het adres ben vergeten.
Maar over die minidisc, met opnemen geloof ik dat er als er meer dan 3 seconden stilte is de recorder aan een nieuwe track begint. Een vriend van me heeft hier een interessante pagina over, waarvan ik natuurlijk het adres ben vergeten.
Jullie moeten ff in de search kijken, er was 2-3 dagen gelee ook een topic over een md waar alles instaat.
Ook over synchro rec, en een plugin voor winamp etc. etc.
Ook over synchro rec, en een plugin voor winamp etc. etc.
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Ik heb zelf de sharp MD-SR50H(s).Dat is een MD-recorder. Koste fl.379. 5 minidiscs erbij voor fl.21 & nog een optische kabel voor fl.70.
Totaal 470. Niet echt goedkoop
maarja... je moet wat
Totaal 470. Niet echt goedkoop
Pagina: 1