[access] Na hyperlink sluiten terug naar access

Pagina: 1
Acties:

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 18:36
Ik heb al gezocht op google, de access help en op got natuurlijk maar niets kunnen vinde, dit zal wel komen omdat ik het probleem niet goed kort kan samenvatten.

Als je in access in een formulier een link naar een word documentje opent, krijg je word met dat document, als je nu word sluit wil ik terug in mijn access komen, maar hij gaat bv naar de verkenner.

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Dat ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan hoe je dat Word document opent. Je zou binnen Access een Word object kunnen aanmaken en dit gebruiken voor het document. Als je dan je Word sluit, wordt dat object vrijgegeven binnen je Access, en kom je terug in de uitvoering van die code.

My personal website

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
p&w -> sa

https://fgheysels.github.io/

• Jackbq
Het is zo dat een word document maar een voorbeeld is, dit kan net zo goed een website of excel document zijn of zelfs nog iets anders.

Het gaat erom dat na het sluiten van het geopende programma ik terugkom in access,

om een ander programma te openen gebruik ik een hyperlink waarbij ik via hyperlink bewerken --> koppelen aan bestand, deze aan een (bv) word bestand koppel.

• Jackbq
Ik kom er dus net achter dat access nog wel bovenop staat, maar geminimaliseerd is. Hoe voorkom ik dus dat access minimaliseerd op het moment dat ik een hyperlink open.