Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Apacer Audio Steno BP300 256MB vs MSI Megastick 256MB

Pagina: 1
Acties:

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek na een Budget MP3 speler. Aangezien 128MB iets te mager is en ik een speler 256MB speler zoek van rond de 100 E is mijn oog op de Apacer (89,- bij MyCom) en de MSI (106,- op pricewatch) gevallen. Zijn er nog meer spelers van dit prijskaartje en specificaties?

Kan iemand mij adviseren? Ik heb nog geen ervaring met mp3 spelers etc. Maar stiekem prefereer ik de MSI. Waarom weet ik niet, kan iemand mij er wat uitleg over geven. Hij is wel duurder (prijs = exclusief verzendkosten, terwijl de MyCom op de zoek hier zit).

Hoe is de kwaliteit van de spelers, de batt. duur in de praktijk, de degelijkheid, de functionaliteit. Ik had al gezien dat de Apacer geen radio had, maar wel een equalizer en de MSI wel een radio maar geen equalizer...

Ik was zoizo van plan om andere oordopjes(sennheiser mx400) erbij te halen denk ik, dus dat hoeft geen punt te zijn voor de keuze!
bvd.

mvg,

Nijn B)

[ Voor 16% gewijzigd door nijntje82 op 23-03-2004 15:22 ]

• nijntje82
  • Niet online
ok bedankt voor het advies, ik ga hem deze week nog halen })

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:03
Nou ik zit dus met precies hetzelfde, ik neig stiekem ook naar de MSI. En die ga ik vanmiddag denk ik ook halen, gewoon bij de Mycom, wel iets duurder maar handiger met garantie enzo.

Ik weet alleen niet waarom ik naar de MSI neig, hij is iig mooier, maar verder weet ik het niet

specs

• nijntje82
  • Niet online
Ja inderdaad, lastig! En vooral omdat ik een budget ding zoek voor niet al te veel geld. Als ik er veel aan uit zou willen geven was het geen punt geweest en nam ik de 'beste' ;)

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
apacer = zeer slecht , kijk maar naar het topic van audio bp steno 128 mb , daarin zeggen ze dat hij:
slecht display verlcihting heeft
aaa batterij van 750 in minder dan een dag op is

verder zie de MSI er veel robuuster uit , en zijn er veel positieve reviews,
just my 2 cents :P

zoek anders via de seatch naar het grote MSI megastick en de Apacer topics

[ Voor 12% gewijzigd door k5052 op 24-03-2004 23:13 ]

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 22:16
Ik gebruik een Apacer stick van 128mb in een lelijk groen kleurtje >:)
MSI heeft veel mooiere en zelfs stabielere software/firmware op zijn stick, en vooral belangrijk: sneller. Ook heeft de stick van MSI een netter uiterlijk, kleur en de vorm is "rechter", zonder raar uitsteeksel voor batterij (zie de "bubbel" op Apacer's stick :9" en kleiner.
Mijn mening is duidelijk, ga voor MSI, ookal kost het iets meer.

[ Voor 15% gewijzigd door Pacjack op 24-03-2004 23:17 ]

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• nijntje82
  • Niet online
thanks!! Die Apacer was inderdaad te verleidelijk goedkoop, maar dan zit er juist een addertje onder het gras :/ oke! MSI it is!

mvg, NIJN B)

Verwijderd

Ik heb net de Steno BP300 256 mb binnen en hij doet het prima! Hij is snel, backlight werkt nog en in tegenstelling tot de andere BP300-topic heb ik na 6 uur batterij-gebruik nog steeds geen daling in mn batterij-icoontje.
Als je je afvraagt waarom de batterij snel opgaat, moet je natuurlijk ook kijken wat voor batterij er in zit. Het is maar één AAA-batterij. Als je hem na één hele dag luisteren ( wat bij mij neerkomt op enkele dagen een paar uur ) Laad je toch gewoon snachts je batterij op! 8)7

Het lijkt erop dat dit een verbeterde versie is van de 64/ 128 mb versie: Er zit een betere hoofdtelefoon bij en ik ben nog geen problemen tegengekomen die anderen hadden met de 64/ 128 mb-versie!

Verder is het geluid echt goed. De enge aanmerking die ik heb op dit apparaat is de USB 1.1 die natuurlijk stukken langzamer is dan de 2.0-versie.

Als ik nog problemen ondervind laat ik het wel weten ;)
Pagina: 1