Toon posts:

[mx2004] list component

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een project gebruik het List component. Hierin zet ik een aantal items die allemaal hun eigen status hebben. Aan de hand van deze status moeten de items een background color krijgen. Ik dacht hiervoor de setStyle te gebruiken, maar deze kan alleen de kleur veranderen aan het List component zelf, en dan veranderen alle items.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 13:57:
Voor een project gebruik het List component. Hierin zet ik een aantal items die allemaal hun eigen status hebben. Aan de hand van deze status moeten de items een background color krijgen. Ik dacht hiervoor de setStyle te gebruiken, maar deze kan alleen de kleur veranderen aan het List component zelf, en dan veranderen alle items.
Is er geen event handler voor een onchange? Dan moet je die gebruiken en bij een change de waarde uit de list uitlezen en naar gelang de waarde de achtergrond veranderen.
edit:
Gechecked, hij heeft een change handler van zichzelf.

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 23-03-2004 14:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja er is een onchange, maar wat ik wil is dat bij het inladen van alle items de achtergrond kleur direct veranderd. En dus van een item zelf, en niet van de List. En dat krijg ik niet voorelkaar, om de achtergrond kleur van 1 item te veranderen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 14:18 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je wilt de background van 1 item stylen.. Volgens mij kan dat niet* :?

* althans niet met die standaard component

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• pagani
  • Niet online
BtM909 schreef op 23 maart 2004 @ 14:21:
Je wilt de background van 1 item stylen.. Volgens mij kan dat niet* :?

* althans niet met die standaard component
I'm with ^

Je zal dan zelf de component moeten aanpassen of een nieuwe maken, bij mijn weten is het onmogelijk om elk item een aparte background te geven.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

net ff gechecked en bij andere gedubbelchecked. volgens mij kan het niet :)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal,

geen tijd om een eigen component te maken dus zal ik de klant maar een andere oplossing geven...

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 14:32:
bedankt allemaal,

geen tijd om een eigen component te maken dus zal ik de klant maar een andere oplossing geven...
Waarom niet even zoeken of iemand toevallig al zo'n component heeft gemaakt?
Pagina: 1