Toon posts:

ATI radeon 9800 pro 128 MB

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat hier genoeg topics over zijn, maar mij gaat het even om 1 klein deelvraagje.

Ik wil de club3d ati radeon 9800 pro 128 MB aanschaffen.

Alleen gebruik ik echt dagelijks mijn tv-out, nu vroeg ik me af of ik qua kwaliteit op dat gebied niet veeel beter naar een hercules, asus of sapphire moet kijken.

Of is dit verschil te verwaarlozen en zeker het geld niet waard.

• Warren
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 13:41:
Alleen gebruik ik echt dagelijks mijn tv-out, nu vroeg ik me af of ik qua kwaliteit op dat gebied niet veeel beter naar een hercules, asus of sapphire moet kijken.
Ik zou het niet weten van de Club3D, maar ik heb zelf een Sapphire 9800 pro en de tv-out is prima.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is natuurlijk wel moeilijk om iemand te vinden die deze 2 kaarten naast elkaar heeft staan. Maar misschien is er in de kwaliteit van de tv-out tussen de club3d en de overigen algemeen iets bekend.

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik kijken of deze videokaart wel compatible is met het asus A7V333 mobo?

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 16:50
Ik zou zowieso even naar die van Sapphire kijken aangezien die momenteel goedkoper is dan de standaar 9800 Pro! Check ook de pricewatch

• Warren
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 14:29:
hoe kan ik kijken of deze videokaart wel compatible is met het asus A7V333 mobo?
Je mobo heeft gewoon een agp slot hoor dus dat gaat wel lukken. Alleen hij ondersteunt maar agp 4x volgens mij.

Verwijderd

Topicstarter
niemand raad te club3d versie af mbt de tv-out kwaliteit!?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Zie stukje over 'welk videokaart moet ik kopen?'

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.