Force Feedback ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Hallo,

Ik ben naarstig op zoek naar een Race stuurtje voor de pc. Wie van jullie heeft een race stuur en kan er wat over vertellen? Wat zijn aanradertjes? En, hoe goed werkt Force Feedback. Is dit echt nodig, of kan je ook prima een non-force Feedback Stuurtje kopen.

Ik zelf zat te denken aan een Momo Logitech Stuurtje, maar ik wil hier gewoon wat real life ervaringen horen :). Dus, wat zijn jullie ervaringen?

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Ik heb een Force Feedback Joystick en Stuur van Microsoft.
De Joystick is echt superrelaxt (alleen werkt het niet in Comanche 4 :( )
En het stuur vind ik niks aan, je kan beter een normaal stuur kopen...

Mijn ervaringen ;)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Een force feedback stuur vind ik persoonlijk leuker en maakt de meeste spellen realistischer. Het punt is alleen, het is per spel verschillend. Het ene spel heeft een betere FFB ondersteuning dan de ander. Het is dus net welke spellen je van plan bent te gaan spelen.

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Ik heb een logitech momo racing, met de software erbij een topstuurtje.

Spellen als Need for Speed en Collin McRae worden echt geweldig op die manier.
En als je met de software de ffb op max instelt, is het zwaar zweten als je driftend door de bocht gaat.
Ben alleen iets minder gelukkig met het rem/gas pedaal bord. maar alles went

If you choose to criticise you choose your enemies

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-05 15:57

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik heb ook een momo racing, geweldig ding alleen ga er niet spelletjes mee spelen zoals nfs underground of andere arcade dingen. Hij is echt veel beter met NFS - porsche, Live for speed,Colin mcrea ralley 3 etc

Asus Zenbook i7 256gb

Verwijderd

heb een Logitech Formula Force GP, wil echt geen stuur zonder force feedback meer. Verder zelfde meningen als boven.
Ligt wel aan de spellen, voor live for speed e.a. sims is het geweldig, voor arcade games heeft het niet veel toegevoegde waarde (hoewel het soms wel aardig kan uitpakken zoals nfs3:HP)
Pagina: 1