Ik heb net een nieuw P4-systeem samengesteld (zie sig). Alles werkt perfect (zeker in vergelijking met m'n oude P2 450 systeem, alleen krijg ik de geluidskaart niet geïnstalleerd...
Op het mobo zit 'n onboard geluidschip. Die werkt prima, maar ik wil graag m'n Audigy2 Platinum eX gaan gebruiken! Als ik deze installeer krijg ik in winXP SP1 deze melding;
Deze hardware kan niet worden geinstalleerd.
De hardware is niet geïnstalleerd omdat de benodigde software niet is gevonden.
Wat ik al gedaan heb:
- clean winXP install, onboard sound uitgezet in BIOS. Audigy installatie met drivers van cd.
- clean winXP install, onboard uitgezet in BIOS. Audigy installatie met drivers van de Creative-site.
- clean winXP install, onboard sound aan, daarna Audigy installatie.
- gezocht op GoT, Creative-site en Google...
...alles zonder resultaat.
Ik heb geen ideeën meer, dus als iemand een oplossing of een workaround weet: plz help!
Op het mobo zit 'n onboard geluidschip. Die werkt prima, maar ik wil graag m'n Audigy2 Platinum eX gaan gebruiken! Als ik deze installeer krijg ik in winXP SP1 deze melding;
Deze hardware kan niet worden geinstalleerd.
De hardware is niet geïnstalleerd omdat de benodigde software niet is gevonden.
Wat ik al gedaan heb:
- clean winXP install, onboard sound uitgezet in BIOS. Audigy installatie met drivers van cd.
- clean winXP install, onboard uitgezet in BIOS. Audigy installatie met drivers van de Creative-site.
- clean winXP install, onboard sound aan, daarna Audigy installatie.
- gezocht op GoT, Creative-site en Google...
...alles zonder resultaat.
Ik heb geen ideeën meer, dus als iemand een oplossing of een workaround weet: plz help!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 16:07 . Reden: Asus? ik bedoelde creative-site ]