Toon posts:

[Powerpoint] fullscreen openen in IE *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

weet iemand hoe ik vanuit een.htm bestand een powerpointbestand kan openen met bv een hyperlink, en deze gewoon opent met volledig scherm?

dus ik heb presentatie.htm en presentatie.pps
dan kijk ik op presentatie.htm daar staat een link "klik voor de presentatie" als ik daar op klik dat hij presentatie.pps opent in volledig scherm.....

is dit mogelijk? want ik ben wel bezig geweest, en ook gezocht op GOT,maar vinden..... |:( :?

Verwijderd

Probeer dit eens in je html pagina te stoppen, met als url het bestand presentatie.pps...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<head>
<script language="JavaScript">
function fullScreen(presentatie.pps) {
window.open(presentatie.pps, '', 'fullscreen=yes, scrollbars=auto');
}
</script>
</head>
<body>
<a href="javascript:void(0);" onClick="fullScreen('presentatie.pps');">
Open hier de presentatie op een volledig scherm!!</a>
....
</body>

hoop dat ie werkt ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 13:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg een error...

kan ik dat ook uitzetten? elke keer als een pagina fouten bevat kkomt ie ermee:(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je moet het nog wel een beetje aanpassen, bovenstaande klopt niet helemaal :)
De parameter van de functie klopt zo te zien niet.

Maar om wat voor omgeving gaat het trouwens op de clients? Als het om willekeurige PC's op het internet gaat (itt een intranet), heb je gewoon pech want je kan moetilijk verwachten dat iedere client z'n beveiliging te laag heeft staan:)

Maar inderdaad is bovenstaande een oplossing - al krijg ik dan nog gewoon een beveiligingsmelding zoals het IMHO hoort :)

edit:

Titel is trouwens ONTSCHREEUWT

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 23-03-2004 14:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
nou...tis niet voor het netwerk..gewoon voor op de lokale pc.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dan moet het met het aanpassen van bovenstaand script goed lukken :)

Kijk dan ook even in topics zoals [rml]Active Desktop - Hier is ie [ Deel 4][/rml] aangezien er dan heel wat raakvlakken zijn :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1