Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jerrycan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Hoi, ik heb zo'n anderhalf jaar de Nokia 3510 (softwareversie V.337 van 06-08-2002) en heb minimaal 1 a 2 keer per week dat het scherm verminkt raakt. Op dat moment zie je bijv het beeld dat de telefoon geblokkeerd staat maar 1/3e van de rechterkant van het scherm is gespiegeld!

Het enige wat dan helpt is de telefoon uitzetten en weer opnieuw opstarten.
Soms moet ik dat zelfs nog een 2e keer doen.

Ik draag de telefoon in een nokia 3510 beschermhoesje met klip in m'n broekzak en wellicht dat ie daar soms in de verdrukking komt ofzo? Maar zelfs in de officiële Nokia Carkit wilt ie weleens spontaan naar zo'n scherm springen.

Nou is de telefoon na een jaar uit de garantie :( en kan ik er dus weinig mee maar ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die dit probleem kennen, en of er iemand is die er een oplossing voor heeft.

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:16

netblade

Sunrise

Jerrycan schreef op 23 maart 2004 @ 11:59:
Hoi, ik heb zo'n anderhalf jaar de Nokia 3510 (softwareversie V.337 van 06-08-2002) en heb minimaal 1 a 2 keer per week dat het scherm verminkt raakt. Op dat moment zie je bijv het beeld dat de telefoon geblokkeerd staat maar 1/3e van de rechterkant van het scherm is gespiegeld!

Het enige wat dan helpt is de telefoon uitzetten en weer opnieuw opstarten.
Soms moet ik dat zelfs nog een 2e keer doen.

Ik draag de telefoon in een nokia 3510 beschermhoesje met klip in m'n broekzak en wellicht dat ie daar soms in de verdrukking komt ofzo? Maar zelfs in de officiële Nokia Carkit wilt ie weleens spontaan naar zo'n scherm springen.

Nou is de telefoon na een jaar uit de garantie :( en kan ik er dus weinig mee maar ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die dit probleem kennen, en of er iemand is die er een oplossing voor heeft.
die van mij flikkert vaak uit tijdens het tikken van sms'jes

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Nou is de telefoon na een jaar uit de garantie
Je mag van een telefoon verwachten dat hij langer dan een jaar mee gaat dus heb je nog garantie. Gewoon terug gaan naar de winkel.

Zie ook : http://www.staiksterk.nl

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 21:08

SilencerNL

No remorse

Uitvallen kan komen door een zwakke accu. Dat je 3510 echt vastloopt heb ik geen antwoord op...

Don't dream your life, live your dreams!