Toon posts:

[WinXP] Windows Update werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc net geformateerd en winxp opnieuw geinstalleerd.

Nu wil ik alle nieuwe updates etc van windows update afhalen.

Dit ging een tijd goed totdat ik nog 18 winxp updates heb en 4 updates voor stuurprogramma's.

Ik voeg een paar updates toe zodat ze hier: 'Geselecteerde updates weergeven en installeren' verschijnen en ik klik op installeren.

Er gebeurt dan alleen niks! geen klik geluid en geen nieuw venster waar de updates beginnen met installeren.

Dit is me wel eens eerder gebeurt. Is hier een oplossing voor?! Erg onhandig!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Er gewoon een probleempje op WU? Ligt er wel eens vaker uit, niks aan het handje.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik neem aan dat je http://v4.windowsupdate.microsoft.com/troubleshoot en Windows Operated Systems - FAQ al hebt gechecked? Scheelt ons weer tips geven :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
op die 2 FAQ sites is er niks over te vinden en dat WU down is lijkt me ook sterk omdat ie het 30 seconden ervoor nog deed en op m'n andere compu ook.. :S

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Niets over te vinden? :o
F_J_K linkt direct naar het stukje "Windows Update werkt niet goed meer?" uit de Windows Operating Systems FAQ, waar wordt uitgelegd hoe je de Windows Update controls kan verwijderen (zodat je ze daarna opnieuw kan downloaden van WU, dit verhelpt dit soort problemen over het algemeen wel). :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rafe op 23-03-2004 12:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat zag ik. Maar na het uitvoeren van die stappen lukt het me nog steeds niet om updates te downloaden (knopjes zijn niet clickable..)

Verwijderd

Topicstarter
OPGELOST!

Het kwam door kerio personal firewall die pop-ups tegenhoudt 8)7 8)7
8)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

\o/

Maarruh, noem het dan ook geen net geformatteeerde, schone installatie 8)7 ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.