Toon posts:

Narigheid met de club3d radeon 9600 pro 128mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na wat zoeken op het forum en een hoop problemen te hebben gelezen heb ik nog niet echt een oplossing gevonden.

Sinds eind vorig jaar d8 ik een leuke video kaart gekocht te hebben om eens lekker te gamen alleen nu kom ik met een wel heel wazig probleem.

Als mŽn computer een tijd aan heeft gestaan (2 uur) en ik hem opnieuw opstart/aan en uit zet dan lijkt het wel alsof mŽn videokaart niet goed opstart...
Ik krijg allemaal wazige kleuren op beeld en zelfs het bios wordt niet goed weergegeven met allemaal vage kleuren....Het enige wat lijkt te helpen is de computer zoŽn 2 uur uit te zetten en dan doet ie het weer.

Mijn specs :
- Asus A7v266-e (kt266a chipset,VIA 4in1 version 4.43 drivers,1015 beta bios)
- AMD XP 2400+ (2Ghz)
- 300W Voeding (niks speciaals verder)
- club3d radeon 9600 pro 128mb (Cat.4,3)
- Harddisks/Cd-Rw enzo.

Verder heb ik niks getweaked en alles staat zoals het standaard is.

Weet iemand mischien waar dit probleem vandaan komt,want met mŽn geforce mx-440 had ik helemaal nergens last van....
En als iemand begint over ... nieuwe voeding...Ik heb het gisteren geprobeert al mŽn PCI kaarten,harddisk,cd-rw alles behalve 1 harddisk en de videokaart los te koppelen,maar het probleem blijft.....

Please....Weet iemand raad ?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Probeer eens fastwrite uit te zetten en AGP op 4x.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-08 08:21

Haan

dotnetter

hmm, ik heb zelfde mobo, zelfde bios, zelfde videokaart ... (wel goeie voeding ;) )
Ik heb 1x hetzelfde gehad als bij jou, maar dat was toen ik met die kaart had zitten spelen en toen bleek achterhaf de heatsink scheef op de kaart te zitten |:( (hitteprobleem dus)
Heb je casefans in je kast? En heb je gevoeld of de kaart misschien erg heet wordt?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren de kaart er uit gehaald,maar alles zat op zŽn plek en de kaart was idd. best warm,maar niet veel warmer dan bijv. de geluidskaart ofzo en heb er juist bewust nog niet mee zitten ŽspelenŽ ;)
Ik heb een klein casefannetje,maar daar krijg je een muizen drol nog niet koel mee dus ik kan wel eens proberen om mŽn huis tuin en keuken fan eens op de kaart te richten om te kijken of dit helpt :)

Fastwrite uit (weet ik niet zeker,maar geloof dat ik dat standaard uit heb staan )
Agp staat altijd op 4 bij mij,maar thanks voor de tips !