Ik heb een Gigabyte GA-5AX met 2x 64 mb 133 mhz sdram, 1x seagate medalist pro 6,5 gb (7200 rpm) 1x WD 13,6 GB, 1x Maxtor 8,7 GB en 1x WD 6,5 GB. Een adaptec 2940 SCSI kaartje met plex 8x 20x SCSI. Een Creative Labs 3D Blaster Banshee PCI (16 mb), een Dynalink ISA isdn kaartje, een Creative Labs SB 128 PCI. Ik krijg dit systeem maar niet stabiel
Win2k loopt tijdens setup al vast
Na veel klooien met bios instellingen heb ik m nu draaiende... Nou ja ik krijg veel STOP schermen met IRQ_NOT_EQUAL_OR_LOWER and MEMORY MANAGER.. In win98se krijg ik al BSDOD's als ik naar Deze Computer ga of zelfs als ik windows start... 0E, 06 in VXD enzow... Ik heb hem een tijdje geleden stabiel gehad op dit board... Maar door een bios update zijn mijn instellingen verloren gegaan. Ik heb de nieuwste AGP en IDE drivers van ALi, maar krijg m niet lekker draaiende... Heeft iemand een oplossing? Ik heb voor de gein ff een A-open AX59 Pro van een kennis geleend en geen probs met dezelfde hardware. Ik vind dit heel vreemd. Er is een IRQ deling/conflict.... SCSI-kaart met soundkaart op IRQ 11....
Kan iemand mij hiermee helpen?
Kan iemand mij hiermee helpen?