Hallo,
ik heb een erg rottig probleem
kijk het zit zo, ik heb een voodoo 3 3000 ( AGP ) en als ik Half-Life wil spelen dan wil ik dat doen op OpenGL en dan via een Mini GL Driver ( dan draait het lekker ). Maar als ik dat selecteer in Half-Life dan zegt ie zoiets als dit: This OpenGL mode is not supported by your Video Card.
Dan moet ik wel Default kiezen om toch nog te kunnen spelen, maar op default lukt het amper want dat draait echt niet lekker.
Dit heb ik sinds pas er een nieuwe HD in zit, op m'n vorige had ik er geen last van, dit heb ik allemaal al gedaan om het op te lossen ( waarvan niks werkte )
- Half-Life reinstallen
- Nieuwste Voodoo3 3000 Drivers downloaden
- Nieuwste OpenGL drivers downloaden ( www.glsetup.com )
- de videokaart verwijderen in hardwareprofiel en opnieuw installeren
- m'n oude drivers gebruiken die op de cd-rom stonden
- de miniinstall voor opengl van de cd-rom en m'n vorige HD geinstalleerd
Niks daarvan werkte, weet iemand wat ik moet doen om weer gewoon in OpenGL mode goed te spelen?
Lifeless
ik heb een erg rottig probleem
Dan moet ik wel Default kiezen om toch nog te kunnen spelen, maar op default lukt het amper want dat draait echt niet lekker.
Dit heb ik sinds pas er een nieuwe HD in zit, op m'n vorige had ik er geen last van, dit heb ik allemaal al gedaan om het op te lossen ( waarvan niks werkte )
- Half-Life reinstallen
- Nieuwste Voodoo3 3000 Drivers downloaden
- Nieuwste OpenGL drivers downloaden ( www.glsetup.com )
- de videokaart verwijderen in hardwareprofiel en opnieuw installeren
- m'n oude drivers gebruiken die op de cd-rom stonden
- de miniinstall voor opengl van de cd-rom en m'n vorige HD geinstalleerd
Niks daarvan werkte, weet iemand wat ik moet doen om weer gewoon in OpenGL mode goed te spelen?
Lifeless