hallo,
Ik ben een calculatie programma aan het maken en ik maak gebruik van MessegeDlg's maar als ik bij MessageDlg "Code bestaat al" kom dan lijkt het wel of hij hem overslaat. Hij steld de vraag wel maar als ik op Yes druk dan gaat hij niet naar de procedure "vullen_code(txtelcode.Text)". Hier worden alle gegevens opgehaalt van de desbetreffende code. Als ik de MessageDlg weg haal komt hij er wel .........:S
Ik zou niet weten wat hier het probleem van is, kan iemand mij helpen.
Code:
Alvast bedankt
Grtz Michael
Ik ben een calculatie programma aan het maken en ik maak gebruik van MessegeDlg's maar als ik bij MessageDlg "Code bestaat al" kom dan lijkt het wel of hij hem overslaat. Hij steld de vraag wel maar als ik op Yes druk dan gaat hij niet naar de procedure "vullen_code(txtelcode.Text)". Hier worden alle gegevens opgehaalt van de desbetreffende code. Als ik de MessageDlg weg haal komt hij er wel .........:S
Ik zou niet weten wat hier het probleem van is, kan iemand mij helpen.
Code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| if (txtElCode.text<>'') and invoerwijz then
begin
datConnectie.adoqCheckCode.close;
datConnectie.adoqCheckCode.sql.Clear;
datConnectie.adoqCheckCode.sql.Add('select * from elementen where elementcode = '''+txtElCode.Text+''' ; ');
datConnectie.adoqCheckCode.open;
if datConnectie.adoqCheckCode.RecordCount > 0 then
begin
if MessageDlg('Code bestaat al. Bestaande gegevens kopieeren',mtInformation,mbYesNoCancel,0)=mrYes then
begin
vullen_code(txtelcode.Text);
end;
end;
end;
end; |
Alvast bedankt
Grtz Michael